וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת במכבי ת"א על סבן וזיו: "אלו שחקני נבחרת, לא ילדים"

27.8.2010 / 10:37

למרות הניצחון הנאה על פ.ס.ז', במכבי ת"א מותחים ביקורת על צמד המגינים: "אין הסבר לפאניקה שלהם. יש לנו בעיה קשה בהגנה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

החלום האירופי של מכבי תל אביב הגיע אמש (חמישי) לקיצו אחרי שהצהובים עם ניצחון 3:4 על פריז סן ז'רמן, משחק בו הציגו הצהובים יכולת טובה, אך לא הצליחו למחוק פיגור 2:0 מהמשחק הראשון. "אנחנו יוצאים מהמשחק הזה עם טעם חמוץ-מתוק", אמר בכיר במועדון לוואלה! ספורט, "להבקיע ארבעה שערים ולא לעלות לשלב הבתים זה חבל מאוד. שלטנו והיינו דומיננטיים לאורך כל דקות המשחק. אבל הגולים שקיבלנו הם גולים מכלום ושום דבר".

"אין לי הסבר לפאניקה של שחקני ההגנה שלנו, במיוחד של שחקני הנבחרת. יש לנו בעיה קשה מאוד בהגנה ובמיוחד בעמדות המגנים. אלו מגינים בנבחרת לא ילדים. קלמי סבן עוד היה סביר, אבל יואב זיו מאכזב כבר משחק שני ברציפות, נהיה חייבים להפיק לקחים ולשפר את משחק ההגנה שלנו". הוסיף הגורם.

בצוות המקצועי מתכוונים לחזק את הקבוצה בשחקן התקפה וכרגע נראה שהאופציה ההגיונית ביותר תהיה הבאת חלוץ זר שכן אין חלוץ ישראלי פנוי בשוק שיכול לענות על דרישות הצוות המקצועי. במידה ואכן יגיע זר נוסף, הקשר הקמרוני אלברט באנינג יהיה כנראה זה שיפנה את מקומו. אגב, הקשר הקמרוני עדיין סובל מפציעה בשרירי המפשעה.

הבעלים, מיטש גולדהאר, אישר עקרונית לצרף גם את גל אלברמן, אך עסקת העברתו מבורוסיה מנשנגלאדבך עדיין תקועה. שכרו של אלברמן עומד על 550 אלף יורו לעונה, כאשר במכבי הקצו לעיסקה כ-300 יורו לעונה. כעת הצהובים מחכים שהגרמנים יעלו את הצעתם לגבי תשלום ההפרש בין הסכומים או שהקשר עצמו יוריד בדרישותיו. "אלברמן יודע כמה אנחנו מוכנים לשלם וגם הגרמנים יודעים כבר חודשיים את גובה ההצעה שלנו. אם הם יסתדרו ביניהם, הוא ישחק במכבי תל אביב", אמר גורם במועדון.

שביעות רצון גדולה מסידיבה

היום (שישי) יערכו השחקנים אימון שחרור ובשבת יתקיים האימון המלא היחיד לקראת משחק הליגה נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון בטדי. החלוץ רוברטו קולאוטי, שנפצע במהלך המחצית הראשונה וסובל ממתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי, יעבור אולטרסאונד ביום ראשון וקרוב לוודאי שלא יהיה בסגל למשחק בטדי.

הבעלים מיטש גולדהאר היה מרוצה מאוד מהמשחק ובסיום נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "נהניתי מאוד היום ואני מאוד גאה בצורה בה שיחקתם. אני חוזר לקנדה, אבל נתראה בקרוב מאוד". בקבוצה החמיאו כמובן לאלירן עטר, שכבש צמד והיה מצוין וכן למאור בוזגלו, דור מלול ויובל אבידור שנכנסו כמחליפים.

יחד עם זאת, מי שזכה למרב המחמאות הוא הקשר ג'יבריל סידיבה. גורם בקבוצה התייחס למשחקו של הקשר ואמר: "אנשים לא מבינים בכלל את התרומה שלו למכבי, הוא נתן משחק ענק היום והשתלט לגמרי לבדו על מרכז השדה. צריך לזכור שהוא שיחק מול קבוצה אירופאית ועדיין היה מצוין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully