וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.8

מתכוננים לעונת 20010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* ליברפול הודיעה כי היא סיכמה עם ברצלונה על העברתו של חאבייר מסצ'ראנו לאלופת ספרד. הארגנטינאי ינחת בסוף השבוע בברצלונה ויחתום אחרי שיעבור בדיקות רפואיות.

* פאביו קוואליארלה הנפלא עבר ליובנטוס, שתשלם לנאפולי 4.5 מיליון יורו עבור השאלתו. אם הגברת הזקנה תרצה לקנותו בתום העונה, היא תיאלץ לשלם 10.5 מיליון יורו נוספים.

* שנה אחרי שהגיע מוורדר ברמן ליובנטוס תמורת 24.5 מיליון יורו, חוזר דייגו לגרמניה, הפעם לוולפסבורג. הזאבים ישלמו ליובה 15.5 מיליון יורו והברזילאי בן ה-25 יחתום אחרי שיעבור בדיקות רפואיות.

* סגנית מחזיקת הליגה האירופית, פולהאם, החתימה את מגן נבחרת מקסיקו, קרלוס סלסידו. המגן בן ה-30 יגיעו מפ.ס.וו וישחק בקרייבן קוטג' בשלוש השנים הקרובות. סכום ההעברה עדיין לא פורסם.

* בלקבורן החתימה לעונה אחת את החלוץ מזימבאבווה, בנג'אני, ששוחרר בקיץ ממנצ'סטר סיטי. בשנה שעברה שיחק כמושאל בסנדרלנד.

* פרייבורג החתימה את חלוץ נבחרת יפן, קישו יאנו. החלוץ בן ה-26 מגיע מקבוצת אלבירקס ניגאטה היפנית.

* קשר נבחרת רומניה, צ'יפריאן דיאק, חתם לשלוש שנים בשאלקה. הקשר בן ה-24 כבש שישה שערים ב-78 הופעות במדי קלוז', איתה זכה בשתי אליפויות.

* בלקפול סיכמה על צירופו של החלוץ לוק וארני, שיגיע בהשאלה מדרבי קאונטי.

שמועות

* "קוריירה דלה סרה" מדווח כי רוביניו הברזילאי עשוי להצטרף למילאן, שמתקרבת להחתים גם את זלאטן איברהימוביץ' מברצלונה בעלות של כ-40 מיליון יורו.

* על פי "אס" הספרדי, ורדר ברמן הגישה לאוסאסונה הצעה רשמית של 5 מיליון יורו על המגן השמאלי נאצ'ו מונראל. הקבוצה מפמפלונה צפויה לסרב ולדרוש 12 מיליון יורו.

* דיווחים בפורטוגל טוענים שאלכסנדר חלב יושאל מברצלונה לבנפיקה, וכי לאלופת פורטוגל תהיה אופצייה לרכוש אותו בסיום העונה.

* שחקן נוסף שעשוי לעזוב את ברצלונה הוא הבלם האורוגוואי מרטין קאסרס, וזאת לאחר שסביליה יצרה קשר עם האלופה בבקשה לפתוח במו"מ על מעבר שלו לרמון סאנצ'ז פיחואן.

* למרות שרוקה סנטה קרוז ממנצ'סטר סיטי מצוי בשיחות מתקדמות עם לאציו, גם פולהאם הצטרפה למירוץ על שירותיו. החלוץ הפרגוואי שיחק כבר תחת מארק יוז בבלקבורן, והמאמן הוולשי היה זה שרכש אותו בסיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully