וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם: קרסטיץ' הורחק ל-3 משחקים

הסרבי נענש לאחר זריקת הכיסא מול יוון. שחורציאניטיס, פוטסיס ותיאודוסיץ' הורחקו מ-2 משחקים. נוצ'יוני יחמיץ את האליפות

סביר להניח שלא כך רצו בפיב"א להגיע אל אליפות העולם. רגע לפני חגיגת הכדורסל בטורקיה, הגיע המשחק המטורף בין סרביה ליוון, שפוצץ בעקבות מהומה בין השחקנים, שהסתיימה בננאד קרסטיץ' שניסה לזרוק כיסא על ראשו של סופוקליס שחורציאניטיס. קרסטיץ' מצא את עצמו במעצר לאחר המשחק, וגם הוא, כמו גם שחורציאניטיס, ידעו שבזול הם לא ייצאו מהסיפור הזה. הערב (חמישי) נודע העונש שהשניים יקבלו: קרסטיץ' הורחק משלושה משחקים של נבחרתו ונקנס בכ-44 אלף דולרים, בעוד חברו לנבחרת, מילוש תיאודוסיץ' הורחק לשני משחקים. אנטוניס פוטסיס ושחורציאניטיס הורחקו גם הם לשני משחקים מנבחרת יוון.

"פיב"א מאמינה שהענישה תשלח מסר חזק לכל השחקנים, שההתנהגות שלהם על ומחוץ למגרש חייבת להוות דוגמא ולהיות בקו אחד עם חוקי הכדורסל", נמסר מפיב"א. עקרונית, מדובר במכה קשה לשתי הנבחרות, שייאלצו להסתדר ללא שני שחקנים בולטים מהסגל שלהם, אך מעשית, הנבחרת שבאמת חוטפת כאן היא יוון. הסרבים ישחקו ללא קרסטיץ' מול אנגולה, גרמניה וירדן, כשבמשחק האחרון היא תקבל בחזרה את תאודוסיץ'. יוון תאלץ לעבוד קשה בהרבה, כששני המשחקים הראשונים שלה הם מול סין ופורטו ריקו.

ואם כבר בשחקנים שלא עומדים לשחק עסקינן, הרי שהערב הצטרף כוכב נוסף אל הרשימה המתארכת של פצועים שלא יוכלו לסייע לנבחרתם באליפות: אנדראס נוצ'יוני, הפורוורד של פילדלפיה ונבחרת ארגנטינה הודיע כי לא ישחק עם חבריו למדינה באליפות, בגלל שקבוצתו מ-NBA לא מאשרת זאת. "יש לי סעיף בחוזה שקובע כי במידה ואני נפצע במהלך משחק עם הנבחרת הלאומית, הקבוצה שלי יכולה למנוע ממני לשחק". נוצ'יוני עבר בדיקת MRI והרופא שבדק אותו קבע כי עליו לנוח עד סוף ספטמבר, אז תתחיל פילדלפיה להתאמן לקראת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully