וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "עכשיו כבר אין ספק לגבי היכולת שלנו"

26.8.2010 / 23:22

למרות ההדחה, מנג'ר מכבי תל אביב היה מרוצה מהניצחון: "לא קל לכבוש ארבעה שערים מול פ.ס.ז'". קולאוטי בספק לבית"ר

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

החלום האירופי של מכבי תל אביב הגיע לקיצו הערב (חמישי). הקבוצה של אבי נמני ויוסי מזרחי הציגה כדורגל טוב וניצחה 3:4 את פריס סן ז'רמן, אך למעשה כלל לא הייתה קרובה למחוק את הפיגור אותו סחבה מהמשחק הראשון בפריס (2:0). הצרפתים יהיו בהגרלת בתי הליגה האירופית מחר, מכבי תל אביב תחל בינתיים בהכנות למפגש מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. רוברטו קולאוטי שנפצע הערב בשריר הארבע ראשי יעבור בסוף השבוע בדיקות ושיתופו מוטל בספק. אלא שהצהובים יכולים להיות מרוצים מהיכולת המשופרת בהתקפה, במיוחד של אלירן עטר שכבד צמד נאה, אך מוטרדים מהנעשה בחוליית ההגנה הכבדה.

נמני: "אין לנו ברירה אלא להתחזק"

אבי נמני, מנג'ר מכבי תל אביב, אמר בסיום המשחק: "אנחנו כמובן מרוצים מבחינה התקפית, לא קל להבקיע ארבעה שערים מול פריס סן ז'רמן. אני לא חושב שקבוצה ישראלית אחרת הייתה עושה את זה. אני חושב שעכשיו לאף אחד כבר אין ספק לגבי היכולת שלנו. יש לנו שחקנים מאוד טובים והתגברנו על הפנצ'רים של הפציעות, כשהיום נוספה גם הפציעה של קולאוטי וגם עליה נתגבר".

על הבעיות בחלק האחורי אמר נמני: "אנחנו לא מרוצים מספיגת השערים בהגנה. התיאום עדיין לא אוטומטי, אלה דברים שצריך לעבוד עליהם בפגרה אחרי המשחק מול בית"ר ירושלים. זה לא היה ניצחון עצוב. השחקנים עשו מאמץ עילאי, היה משחק טוב יותר מאשר מול אולימפיאקוס וגם בלי הניצחון הזה היינו בטוחים בעצמנו ובכך שיש לנו קבוצה טובה".

על אלירן עטר אמר המנג'ר: "זה מעודד את כולנו שאלירן נתן משחק מצוין. הוא סבל מחוסר מזל בתחילת העונה כשנפצע במחנה האימון ואחר כך פעם נוספת. הוא חוזר לעצמו לאט לאט ואנחו בטוחים שהוא שחקן טוב. היום הוא הוכיח את זה בגדול. אני בטוח שהוא ישתפר ויהיה עוד יותר טוב".

נמני התייחס לאופציות החיזוק שעומדות על הפרק: "אנחנו נתחזק גם אם אנחנו לא רוצים, אין לנו שום ברירה כי יש לנו סגל מאוד קצר בהתקפה בגלל הפציעות. אלה דברים שלא צפינו אותם. אנחנו עושים מאמץ להתחזק בחלוץ ואני מקווה שזה יקרה. יכול להיות שיגיע עוד שחקן, אבל הכי חשוב כרגע זה חלוץ. הקישור עשה עבודה טובה, כולל המחליפים. לא היה לנו ספק לגביהם לפני או אחרי המשחק".

יובל אבידור, שנכנס כמחליף וכבש, אמר: "שחקנים הוכיחו היום שהם שחקנים טובים, גם כאלה שנכנסו וקיבלו את הצ'אנס הראו שהם יכולים לתרום. חשוב שעצרנו את רצף ההפסדים שהיה לנו, יש עדיין הרבה על מה לעבוד. אני מאמין שנשתפר עם הזמן. הניצחון מוקדש כמעט כולו לברק יצחקי - נפלה עלינו מכה לא קלה עם הפציעה שלו".

על ההמשך אמר החלוץ: "חשוב שהבקענו ארבעה שערים, זה נותן כוח לקבוצה וביטחון לעתיד. אני מאמין שתהיה לנו קבוצה עוד יותר טובה. מבחינה אישית זה כיף לכבוש, במיוחד במפעל אירופי. עכשיו המטרה שלנו היא לנצח בטדי. אם נשחק כדורגל כזה בטדי נצא מחויכים".

גולדהאר אישר לצרף חלוץ זר ואת אלברמן

הבעלים מיטש גולדהאר נכנס לחדר ההלבשה בסיום ואמר לשחקנים: "נהניתי מאוד היום ואני מאוד גאה בצורה בה שיחקתם. אני חוזר לקנדה, אבל נתראה בקרוב מאוד".

בצוות המקצועי מתכוונים לחזק את הקבוצה בשחקן התקפה וכרגע נראה שהאופציה ההגיונית ביותר תהיה הבאת חלוץ זר. במידה ואכן יגיע זר נוסף, אבלרט באנינג יהיה כנראה זה שיפנה את מקומו. גולדהאר אישר עקרונית לצרף גם את גל אלברמן כשעסקת העברתו מבורוסיה מנשנגלאדבך עדיין תקועה.

בצוות המקצועי החמיאו לאלירן עטר, שכבש צמד והיה מצוין וכן לדור מלול ויובל אבידור שנכנסו כמחליפים. מי שזכה למירב המחמאות הוא הקשר ג'יבריל סידיבה. גורם בקבוצה התייחס למשחקו של סידיבה ואמר: "הוא נתן משחק ענק היום והשתלט לגמרי לבדו על מרכז השדה. צריך לזכור שהוא שיחק מול קבוצה אירופאית ועדיין היה מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully