וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבות הפועל ת"א באלופות: ליון, בנפיקה ושאלקה

הפועל תל אביב הוגרלה לבית ב’ של ליגת האלופות יחד עם סגנית אלופת צרפת, אלופת פורטוגל והקבוצה של ראול

ליון, בנפיקה ושאלקה. אלה היריבות אותן תפגוש הפועל תל אביב בבית ב' של ליגת האלופות. האדומים חלמו לארח את ברצלונה, ריאל מדריד או מנצ'סטר יונייטד, אבל ייאלצו להסתפק בבית פחות אטרקטיבי, שנראה על הנייר קשה מאוד גם במאבק על המקום השלישי.

ליון, סגנית אלופת צרפת, התחזקה לאחרונה ביוהאן גורקוף הנהדר, שפגש אשתקד את מכבי חיפה עם בורדו. בנפיקה זכתה באליפות פורטוגל לראשונה מזה ארבע שנים ובסגל שלה נמצאים חבייר סביולה ופאבלו איימאר. שאלקה, אולי הקבוצה הכי חזקה שהייתה בדרג השלישי, תגיע לישראל עם פליקס מגאת והרכש הנוצץ, ראול.

הקבוצה של אלי גוטמן דילגה מעל ז'לייז'ניצ'אר הבוסנית בסיבוב המוקדמות השני, הזיעה מול אקטובה הקזחית בשלישי וחלפה על פני רד בול זלצבורג בשלב הפלייאוף בדרך להופעה ראשונה בשלב הבתים. משחקי שלב הבתים ייפתחו ב-14/15 בספטמבר ויינעלו ב-7/8 בדצמבר.

סדר המשחקים המלא:

14.9.10 - בנפיקה - הפועל תל אביב
29.9.10 - הפועל תל אביב - ליון
20.10.10 - שאלקה - הפועל תל אביב
2.11.10 - הפועל תל אביב - שאלקה
24.11.10 - הפועל תל אביב - בנפיקה
7.12.10 - ליון - הפועל תל אביב

שאר הבתים סידרו מפגשים מרתקים. בית ז' יפגיש שוב את מילאן וריאל מדריד, ששיחקו יחד גם בעונה שעברה באותו בית, יחד עם אייאקס ואוקזר. שלוש אלופות אירופה בבית אחד. בבית ו' יפגשו דידייה דרוגבה וצ'לסי את מארסיי, ממנע הגיע החלוץ לאנגליה. ארסנל תתמודד בבית ח' עם שחטאר והאקס, אדוארדו. ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד זכו לבתים נוחים במיוחד, בעוד אינטר תזיע עם ורדר ברמן, טוטנהאם וטוונטה.

בית א': אינטר, ורדר ברמן, טוטנהאם, טוונטה

בית ב': ליון, בנפיקה, שאלקה, הפועל תל אביב

בית ג': מנצ'סטר יונייטד, ולנסיה, גלזגו ריינג'רס, בורסאספור

בית ד': ברצלונה, פנאתינייקוס, קופנהאגן, רובין קאזאן

בית ה': באיירן מינכן, רומא, באזל, קלוז'

בית ו': צ'לסי, מארסיי, ספרטק מוסקבה, ז'ילינה

בית ז': מילאן, ריאל מדריד, אייאקס, אוקזר

בית ח': ארסנל, שחטאר דונייצק, בראגה, פרטיזן בלגרד

מיליטו נבחר לשחקן השנה

במסגרת הטקס החגיגי במונאקו, אופ"א בוחרת גם את מצטייני העונה בליגת האלופות, שנבחרו על ידי המאמנים. שוער אינטר ז'וליו סזאר נבחר לשוער השנה. חברו לאינטר, מייקון, נבחר לשחקן ההגנה של העונה. באופן לא מפתיע, גם קשר השנה באלופות הגיע ממחזיקת הגביע, כשווסלי סניידר ההולנדי זכה בכבוד. הערב של אינטר הסתיים עם זכייה של דייגו מיליטו בתואר חלוץ השנה. מיליטו גם זכה בתואר שחקן השנה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully