וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוני ארליך ממריא לארצות הברית: "הדייויס תמיד בראש"

הטניסאי הישראלי ישתף פעולה בפלשינג מדו עם ג'ורדן קאר, אבל חושב כבר על המפגש מול אוסטריה: "הקלף שלנו זה הקהל"

שחקן הזוגות הישראלי, יוני ארליך, ימריא הלילה (בין חמישי לשישי) לקראת האתגר האחרון לפני גביע הדייויס - אליפות ארצות הברית הפתוחה. ארליך, המדורג 63 בדירוג הזוגות, ישתף שם פעולה עם האוסטרלי ג'ורדן קאר (49), שזכה במהלך הקריירה בתשעה תארי זוגות.

את השבועות האחרונים בארץ ניצל ארליך לזמן איכות עם המשפחה, וגם לאימוני הכנה לקראת ההתמודדות בדייויס שתיערך בין ה-16 ל-19 בספטמבר. "את הזמן בארץ ניצלתי גם לאימוני זוגות, אך גם לאימוני יחידים - ואני מצפה להיות הקלף הסודי במשחקי היחידים", התלוצץ ארליך.

ארליך מחכה למפגש הקרוב מול האוסטרים ורואה בו הזדמנות נהדרת לשחק לעיני הקהל הישראלי, לו הוא מייחס חשיבות רבה: "הנבחרת שלנו מקבלת אנרגיה עצמוה מהקהל הישראלי, זה הקלף המנצח שלנו ואנחנו צריכים אותו. הוא מטריף אותנו כשצריך ובזכותו אנחנו מגיעים בכל פעם לשיאים חדשים, ומתעלים על עצמנו מחדש. אני קורא לקהל הרחב לבוא ולתמוך בנו".

על שחקני הזוגות האוסטריים, אמר ארליך: "מלצר זכה בווימבלדון האחרון ומדורג 15 ביחידים. מלבדו יש לאוסטרים את אוליבר, 12 בעולם ונואלה, 21 בעולם. זאת נבחרת חזקה מאוד ומנוסה, אבל לי ולאנדי יש רקורד מצוין בדייויס, ועם העזרה של הקהל אני מצפה לטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully