וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר סבא שמרה על מאזן מושלם

הירוקים השיגו ניצחון ביתי 1:2 על בית"ר שמשון תל אביב ועלו למקום הראשון. רמת השרון הרשימה עם 0:3 בחוץ על נס ציונה

אחרי שכל הקבוצות עברו בבקרת התקציבים, בליגה הלאומית בליגה הלאומית אפשר להתעסק אך ורק בכדורגל. במוקד המחזור השני שנפתח אתמול (שישי), עמד הדרבי ההרצלייני המסקרן, בו גברה מכבי הנוצצת 0:1 על הפועל הצעירה. משה סיני רושם בכורה מוצלחת בקבוצתו החדשה, אחרי שהמשחק מול עראבה שהיה אמור להתקיים בשבוע שעבר, נדחה. גם הכח עמידר רמת גן ערכה את הופעת הבכורה של העונה והיא פתחה ברגל ימין עם ניצחון ביתי 0:2 על מכבי באר שבע. בשבת, רמת השרון הוכיחה כי הדיבורים עליה מוצדקים, כשהביסה 0:3 בחוץ את סקציה נס ציונה . במשחק האחרון של סוף השבוע, הפועל כפר סבא עלתה לפסגה ושמרה על מאזן מושלם, עם 1:2 על בית"ר שמשון תל אביב.

מכבי הרצליה - הפועל הרצליה 0:1

אחרי שמשחקה מול אחווה עראבה מהמחזור הראשון נדחה, מכבי הרצליה פתחה עונה דווקא בדרבי שמתקיים לראשונה זה 23 שנים, עם הרבה ציפיות נוכח הסגל שבנה המאמן החדש משה סיני. במחצית הראשונה, היתרון האיכותי של מכבי בא היטב לידי ביטוי. הצהובים שלטו במגרש וכבשו שער נהדר בדקה ה-23. בני חדד בישל מצוין להיראקלי ג'פרידזה שהניף את הרגל ובבעיטה מחוץ לרחבה. החלוץ, שעלה ליגה עם הפועל חיפה, נראה נהדר במשחק החזרה לישראל. שבע דקות מאוחר יותר כבש אלן מסודי את השני, אבל השער נפסל בטענת נבדל שגויה.

במחצית השנייה, קצב המשחק ירד ודווקא הפועל, אחת הקבוצות הצעירות בליגה שמחזיקה בסגל אלמוני, הייתה קרובה לשוויון. בדקה ה-50 הקפיץ אלון וייסברג מעל אבי איבגי, אבל הכדור הורחק מקו השער. שמונה דקות מאוחר יותר שוב כשל וייסברג מול איבגי. השוער הוותיק רשם עוד הצלה גדולה וסידר לקבוצתו שלוש נקודות ראשונות העונה.

הכח עמידר רמת גן - מכבי באר שבע 0:2

כמו מכבי הרצליה, גם הכח עמידר רמת גן נאלצה לנוח בשבוע שעבר בגלל הבעיות של יריבתה במחזור הפתיחה, עירוני ג'ת. לקבוצה של רונן ויינשטיין אין יומרות צמרת וחלק משחקניה עדיין לא עברו בבקרה, אבל היא נהנית מפתיחת עונה ברגל ימין. דאוד עליסאת, החלוץ הצעיר שנבחן בקיץ באשקלון, כבש ראשון בדקה ה-39 ועמית ואוחנה, החלוץ האשדודי ששיחק בעונה שעברה בהפועל רמת גן, כבש את השני בדקה -52. חיים מלכה הורחק רבע שעה לסיום, אבל האורחים לא הצליחו לכבוש גם ביתרון מספרי. באר שבע נותרה עם נקודה אחת לאחר שני משחקים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

סקציה נס ציונה - עירוני רמת השרון 3:0

במחזור הראשון ניצלה קבוצתו של רפי כהן את חוסר המוכנות של עירוני בת ים כדי לזכות בניצחון 0:2 ולתפוס את ראשות הטבלה. הפעם ציפה למארחת מבחן אמיתי והיא כשלה בו מול עירוני רמת השרון החזקה. הקבוצה של גיא לוי אמנם לא הבריקה במחזור הראשון עם 0:0 די חלש מול הפועל ראשון לציון, אבל הערב היא הוכיחה מדוע מדברים עליה כעל עולה פוטנציאלית. כבר בדקה הרביעית זכתה רמת השרון בפנדל, ודווקא זיו קבדה, שחקן נס ציונה בעונה שעברה, לקח אחריות וכבש לרשת האקסית. המחצית הטובה של רמת השרון נמשכה עם שער בכורה בדקה ה-23 לזר מגאבון, ג'ורג' אקירמי, ומכאן לנס ציונה לא הייתה דרך חזרה. קובי חסן נעץ את המסמר השלישי בדקה ה-88, ניצחון גדול לרמת השרון.

הפועל כפר סבא - בית"ר שמשון תל אביב 1:2

שער של בן מלכה הספיק לירוקים לאסוף שלוש נקודות במחזור הראשון על חשבון בני לוד, והערב הפועל כפר סבא רוצה הוסיפה עוד ניצחון במשחק הבית הראשון שלה העונה. בעונה שעברה הקבוצה לא ספגה בצמד משחקי הליגה מול בית"ר שמשון תל אביב (0:2 בחוץ, 0:0 בבית) וכך היה גם הפעם. עמרי רון, שהגיע לפני כשבועיים מהפועל אשקלון, הבקיע בדקה ה-43, רגע לפני הירידה להפסקה. האורחים, שלא כבשו במחזור הראשון בו סיימו בתיקו מאופס עם הפועל רעננה, חיפשו את השוויון, אבל ספגו את השני מאבי אבינו בדקה ה-58. מור גולן צימק בדקה ה-78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully