וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד קיבלה ארכה לטפל בתעודת הפרו של גרגורי

26.8.2010 / 15:47

הקבוצה קיבלה 30 יום כדי להסדיר את האישורים הנדרשים של המאמן, שטרם נרשם לאיגוד המאמנים ואין ברשותו תעודת פרו

מ.ס. אשדוד קיבלה ארכה של 30 יום כדי להציג את האישורים והמסמכים הנדרשים של המאמן ג'ון גרגורי, שטרם נרשם לאיגוד המאמנים בישראל ועדיין אין ברשותו תעודת פרו הנחוצה בכדי לעמוד על הקווים ולאמן בישראל. נכון לעשיו יוכל גרגורי לעמוד על הקווים בשבת במשחק נגד עירוני קרית שמונה וגם במשחקיה הקרובים של הקבוצה, כאשר על פי ההסכם שהושג עם ההתאחדות לכדורגל, נקבע כי גרגורי יחל את קורס הפרו בחודש אוקטובר הקרוב ועד אז הוא מחוייב להציג אישורים וניירות מטעם ההתאחדות האנגלית אחרי שאימן שם קודם לכן.

"עדין לא הגשתי שום תלונה כנגד אשדוד, רק הודענו להם לטפל בעניין במהירות האפשרית ולהציג את האישורים", אמר היום (חמישי) יושב ראש איגוד המאמנים, אמנון רז. "כרגע יש פיתרון וג'ון גרגורי יעשה את קורס הפרו באוקטובר. צריך לזכור שמאמן לא יכול לעמוד כאן על הקווים אם הוא אינו רשום באיגוד המאמנים. כל עוד אין לו תעודת פרו, הוא לא יכול להירשם אבל הגענו לסיכום עם אשדוד שתקבל ארכת זמן להשיג את הניירות הדרושים. אשדוד הבטיחו שהכל יסודר ואני בטוח שזה אכן יקרה. אם הם לא יציגו את מה שצריך, אז נתחיל לחשוב מה עושים".

בינתיים חזרו שלושה שחקני הקבוצה להתאמן אחרי מחנה האימונים של הנבחרת הצעירה, עופר ורטה, רחמים צ'קול וניר ביטון, כאשר כל השלושה מתוכננים לפתוח בהרכב בשבת מול קבוצתו של רן בן שמעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully