וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן בלאן פרסם את הסגל הצרפתי

אנלקה, ריברי, אברה וטולאלאן המורחקים בחוץ, תשעה שחקנים שהיו חלק מהמונדיאל בפנים. ספרד: אינייסטה וטורס חוזרים לסגל

מאמן נבחרת צרפת, לורן בלאן, פרסם היום (חמישי) את הסגל לקראת פתיחת מוקדמות אליפות אירופה 2012, כאשר מי שלא נמצאים בו הם כמובן המורחקים ניקולא אנלקה, פרנק ריברי, פטריס אברה וז'רמי טולאלאן. תשעה שחקנים שנמנו על הסגל של נבחרת צרפת למונדיאל החולף והמאכזב בדרום אפריקה דווקא כן יקחו חלק בצמד המשחקים מול בלארוס ובוסניה, ומדובר בהוגו לוריס, סטיב מנדאנדה, סדריק קראסו, גאל קלישי, בקארי סאניה, אבו דיאבי, אלו דיארה, פלורן מאלודה ומתיו ולבואנה.

קווין גמיירו מלוריין זכה לזימון בכורה לסגל, בעוד לואיס סאהה, שלא חווה את טראומת דרום אפריקה, הושב על ידי בלאן. "ניסינו ליצור שילוב של צעירים מוכשרים ושחקנים מנוסים יותר, שיהיו מסוגלים להדריך אותם", אמר בלאן על הסגל החדש שלו. "סגל צעיר זה טוב, אבל זה לא מספיק כדי להתחרות ברמה הגבוהה ביותר". באשר לזימונו של גמיירו, אמר המאמן: "הוא צעיר, הוא מבקיע הרבה מאוד שערים והוא יכול להיות פיתרון מעניין בחוד".

הסגל המלא: הוגו לוריס, סטיב מנדאנדה, סדריק קראסו, בקארי סאניה, אדיל רמי, פיליפ מקסס, ממאדו סאקו, בנואה טרמולינאס, גאל קלישי, מתיו ולבואנה, ז'רמי מנז, לסאנה דיארה, אלו דיארה, יאן מ'ווילה, אבו דיאבי, פלורן מאלודה, קווין גמיירו, קארים בנזמה, לוק רמי, לואיס סאהה, גיום הוארו.

אינייסטה וטורס חוזרים לסגל הספרדי

גם נבחרת ספרד פרסמה את סגלה לקראת משחק מוקדמות אליפות אירופה מול ליכטנשטיין ביום חמישי הבא, וכן למשחק הידידות מול ארגנטינה, ארבע ימים מאוחר יותר. השמות הבולטים שחוזרים לסגל של ויסנטה דל בוסקה הם אנדרס אינייסטה, פרננדו טורס ופפה ריינה, שנעדרו במשחק מול מקסיקו בשל פציעות.

הסגל המלא של אלופת העולם: איקר קסיאס, פפה ריינה, ויקטור ואלדס, אלברו ארבלואה, סרחיו ראמוס, חואן קאפדווילה, קרלוס מארצ'נה, קרלס פויול, ג'רארד פיקה, צ'אבי, ססק פברגאס, צ'אבי אלונסו, סרחיו בוסקטס, סנטי קזורלה, אנדרס אינייסטה, דויד וייה, דויד סילבה, פדרו, חסוס נבאס, פרננדו טורס, פרננדו יורנטה.

  • עוד באותו נושא:
  • לורן בלאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully