וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרי חוזר לסן אנטוניו

הג'נרל מנג'ר שפוטר מקליבלנד ישמש כעוזרו של ביופורד. לאנס בלנקס יחליף את סטיב קר בפיניקס, וגם לדנבר יש GM חדש

ב-2003 עזר דני פרי לסן אנטוניו לחגוג אליפות. ב-2005, אחרי שפרש ממשחק, מונה לג'נרל מנג'ר של קליבלנד, והבוקר (חמישי) הוא סוגר מעגל. רשת 'יאהו' דיווחה במשך הלילה כי שחקן העבר ישוב למועדון איתו היה מזוהה יותר מכל וישמש ככל הנראה כעוזר לג'נרל מנג'ר המוערך אר סי ביופורד, שעוזרו, דל דמפס, עזב לניו אורלינס בחודש שעבר.

במשך תקופתו בקליבלנד התקשה פרי להקיף את לברון ג'יימס בסגל שחקנים מספיק טוב, כאשר גם בשנתיים האחרונות, אז היה מעט יותר אקטיבי, כשלה הקבוצה שוב ושוב במירוץ לטבעת הנכספת. בקיץ החולף, כאשר קליבלנד עוד חשבה שאולי תצליח להשאיר את לברון בשורותיה, החליטו באוהיו להיפרד מפרי, בתקווה שאולי זה ישכנע את המלך להישאר.

לאחר שגם זה לא ממש קרה, ערך פרי ראיונות לתפקיד הג'נרל מנג'ר בפורטלנד וניו ג'רזי, אלא שאלה בחרו ללכת בכיוונים אחרים.

שינויים גם בדנבר ובפיניקס

גם פיניקס ביצעה שינויים בצוות הניהולי במהלך הקיץ, כאשר סטיב קר עזב את תפקיד הג'נרל מנג'ר כדי לשוב לכס הפרשן. מי שיחליפו יהיה לאנס בלנקס, ששימש כאחד מעוזריו של דני פרי בקליבלנד בשנים האחרונות, ובתחילת העשור נמנה על מערך הסקאוטינג של סן אנטוניו. "די ברור שיש כאן בסיס מצוין להצליח", אמר בלנקס, שהיה שחקן רוטציה שולי בליגה בתחילת שנות התשעים, "התפקיד שלי יהיה לא להרוס את זה", הוסיף במליצות.

ולבסוף, גם דנבר הודיעה על מינויוי של ג'נרל מנג'ר חדש למועדון, ומדובר במסאי אוג'ירי. אוג'ירי בן ה-39 היה עוזר לבריאן קולאנג'לו בטורונטו מאז 2008, כאשר משנת 2003 ועד 2007 הוא שימש כסקאוט הבינלאומי של הנאגטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully