וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן: "מקווה להטביע את חותמי בבלגיה"

חלוצה הישראלי של גנט התראיין בבלגיה ודיבר על ההסתגלות שלו: "בינתיים השחקנים מדברים אליי לאט. אני מרגיש פה בבית"

מלך השערים של ליגת העל בעונה שעברה, שלומי ארבייטמן, מתחיל להשתלב בגנט. רגע לפני המשחק החשוב של קבוצתו הבלגית על ההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית נגד פיינורד הערב, התראיין החלוץ בבלגיה ואמר: "אני מרגיש בבית".

ארבייטמן סיפר שם בראיון על ההשוואה לכדורגל בישראל, ואמר: "כבשתי 28 שערים בעונה שעברה בישראל, הייתי מלך השערים, אני מקווה שבקרוב אהיה מסוגל להטביע את חותמי גם כאן. בבלגיה המשחק הוא חזק יותר ומהיר יותר. בישראל זה איטי יותר וטכני יותר ולכן אני צריך עוד להתרגל לכך".

ארבייטמן סיפר על הבעיות ההסתגלותיות שלו בבלגיה, ואמר: "מכיוון שאני יהודי, אני אוכל רק בשר כשר. זה משהו שמהווה בעיה, אבל אני מתמודד עם זה. אנחנו אוכלים הכל ולפעמים עושים קניות באנטוורפן".

על האווירה בבלגיה, הוא אומר: "האנשים בבלגיה הם נחמדים וזה עוזר. כל יום לפני השינה אני קורא ספר ורואה סרט בשפה האנגלית. אני מקווה שכמה שיותר מהר אני אוכל להבין את השחקנים. עכשיו השחקנים מדברים אליי מאוד לאט, אבל כדורגל היא שפה אוניברסלית. אני מבין הכל באימונים. אני עובד קשה ומאמין בעצמי שאוכל להצליח. האוהדים חמים מאוד ועושים אותי מאושר. אני נהנה כאן בגנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully