וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "כשהגעתי, ליגת האלופות היתה בגדר חלום"

מנג'ר טוטנהאם חגג את ההעפלה הראשונה בתולדות התרנגולים למפעל היוקרתי: "זה פנטסטי". קראוץ': "רוצים את ריאל ואינטר"

לחץ גדול מילא אמש (רביעי) את אצטדיון ווייט הארט ליין הנהדר, כאשר טוטנהאם ידעה שעליה למחוק פיגור של 3:2 מול יאנג בויז השוויצרית אם ברצונה להעפיל לליגת האלופות לראשונה בתולדותיה. בסופו של דבר המשימה התבררה כפשוטה יותר, כאשר התרנגולים הציגו כדורגל מצוין, נהנו משלושער אדיר של פיטר קראוץ' ואחד נוסף של ג'רמיין דפו, וסגרו עניין עם 0:4 מרשים (3:6 בסיכום המשחקים).

"זה פנטסטי, עבר כל כך הרבה זמן מאז שטוטנהאם שיחקה במפעל אירופי גדול", אמר מנג'ר הלונדונים, הארי רדנאפ. "כשהגעתי לכאן זה היה בגדר חלום, ועכשיו עשינו את זה. אנחנו קבוצה טובה, ושלב הבתים יהיה חוויה מצוינת עבורנו. ניתן פייט לכל קבוצה שתגיע, ואני בטוח שננסה להגיע הכי רחוק שאנחנו יכולים בטורניר".

על אף ההישג הנאה וההטבות הכלכליות החדשות, המנג'ר האנגלי המוערך שלל אפשרות של חיזוק. "לא אדחוק בהנהלה שלנו לבזבז את הכסף, אין סיכוי. אנשים חושבים שאני אוהב להחתים שחקנים, אבל זה לא נכון. אני אוהב להגיע למועדון בו אני לא צריך להחתים אף אחד, אבל תמיד הגעתי לקבוצות שהיו בתחתית הליגה, ושם הייתי צריך להחתים שחקנים. אם נמצא את השחקן הנכון והנשיא יסכים, נלך על זה. אם לא - לא. אנחנו מרוצים מהסגל".

כוכב המשחק, פיטר קראוץ', הוסיף: "זה אדיר עבור המועדון, שיחקנו נהדר ומגיע לנו להיות בליגת האלופות. כעת אנחנו רוצים משחקי ענק, אנחנו רוצים לשחק נגד ריאל מדריד ואינטר בווייט הארט ליין, כי זה מה שהקהל שלנו ירצה לראות. אתה לא יודע כמה טוב אתה עד שאתה פוגש את הקבוצות הטובות ביותר, וכעת יש לנו הזדמנות לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully