וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "מסצ'ראנו לא ישחק בליברפול, בוודאות"

חברו של שחקן ליברפול משוכנע: "הם צריכים לנהוג כלפיו באנושיות". אינטר הציעה 20 מיליון ליש"ט. בניטז עקץ את מוריניו

אל נגד רפא בניטז עומדת העונה משימה לא פשוטה בכלל: להיכנס לנעליו של ז'וזה מוריניו. 'המיוחד', שהוביל את אינטר לעונה היסטורית אשתקד, נטש לריאל מדריד ובמקומו הגיע המאמן הספרדי של ליברפול, במטרה שהנראזורי ישמרו על מעמדם כקבוצה הטובה באיטליה ואחת הטובות ביבשת. "אני מקווה להיות כאן זמן רב", אמר הבוקר (חמישי) בניטז במהלך מפגש עם אוהדי אינטר. אלא שרוב דבריו של המאמן החדש של אלופת אירופה היו קשורים דווקא במאמן אותו ירש בתפקיד.

"ברור שהיתה לו קבוצה חזקה, עוד כשהוא הגיע לאינטר, אבל מאמן לא מנצח בעצמו. הוא מנצח עם שחקנים, עם המועדון ועם האוהדים. כולנו מנצחים ביחד", אמר בניטז, ועבר לעקוץ את הפורטוגלי שמצא מפלט בברנבאו: "אני מופתע שהוא דיבר לתקשורת כי הוא בדרך כלל לא מדבר, נכון?" שאל בציניות. "אם הכל היה לו כל כך מושלם כאן, מדוע עזב?"

"הקבוצה שלנו טובה, המועדון חזק והאוהדים שלנו מלאי תשוקה", הוסיף בניטז. "מוריניו יכול לדבר כמה שהוא רוצה מבחוץ, אבל עדיף לכולנו שנתרכז במה שקורה באינטר. אני לא רוצה לערוך השוואות ולא רוצה שאף אחד ישווה, אני כאן כדי לנצח". הערב תדע הקבוצה לאיזה בית תוגרל במסגרת ליגת האלופות, ולאחר מכן יהיה קצת יותר ברור האם יוכל בניטז לעזור לנראזורי לשמור על התואר הנכסף. מחר תפגוש הקבוצה את אתלטיקו מדריד במונאקו במסגרת הסופר-קאפ האירופי.

מסצ'ראנו בדרך לאינטר?

האם חאבייר מסצ'ראנו בדרך לאינטר? הנראזורי הודיעו היום (חמישי) שהם הגישו הצעה של 20 מיליון ליש"ט עבור קשרה של ליברפול, חאבייר מסצ'ראנו. כזכור, גם ברצלונה הגישה הצעה עבור הארגנטינאי, שכבר משווע לעזוב את אנגליה ועושה הכל כדי לקדם את המעבר שלו לקבוצה אחרת.

המנהל הספורטיבי של אינטר, מרקו ברנקה, הודיע שהמועדון שלו הגיש הצעה עבור מסצ'ראנו וכעת ממתין להתפתחויות ומקווה שליברפול תסכים להצעה. "הגשתי את ההצעה לליברפול בפקס ביום שלישי ואנחנו מחכים לתשובה מהם", אמר ל'סאן'. "אנחנו לא מדברים כרגע עם השחקן מכיוון שאנחנו רוצים לעשות את זה בדרך הנכונה ולהיות בטוחים שליברפול תהיה שמחה".

ברנקה הוסיף עוד: "כולם יודעים שמסצ'ראנו היה רוצה לשנות קבוצה ולשנות מדינה. יש לו גם יחסים טובים עם המנג'ר שלנו רפא בניטז. הגשנו הצעה טובה סביב הסכום שהם דורשים. יש לנו קבוצה טובה כאן, הטובה באירופה, אבל אנחנו רוצים לצרף שחקן אחד או שניים כדי להיות חזקים יותר".

בברצלונה יצטרכו לשפר את ההצעה שלהם אם ברצונם בשחקן. בארסה הגישה הצעה של 12 מיליון ליש"ט תמורת השחקן, שלא שיחק בתבוסה 3:0 למנצ'סטר סיטי השבוע וגם לא ישחק נגד טרבזונספור הערב.

בינתיים לאונל מסי התייחס למעמדו של מסצ'ראנו, ואמר בביטחון ל'דיילי אקספרס': "חאבייר לא ישחק שוב במועדון, אני יכול להבטיח את זה ואני ושב שהמאמן של ליברפול יודע את זה עכשיו. המשפחה של חאבייר לא שמחה והלחץ מלראות את זה גורם לו לדכדוך. ליברפול חייבת לנהוג בהומניות ולתת לו לעזוב".

עדכון ראשון: 8:06
עדכון אחרון: 13:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully