וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה זכתה בגביע ז'ואן גאמפר

הקטלאנים פגשו את מילאן בקאמפ נואו, ואחרי 1:1 ב-90 דקות (וייה לבארסה, אינזאגי למילאן), בארסה ניצחה 1:3 בפנדלים

זהו, ברצלונה ומילאן סיימו את ההכנות שלהן לפתיחת העונה בספרד בסוף השבוע הקרוב. שתי הקבוצות נפגשו היום (רביעי) במסגרת גביע ז'ואן גאמפר, המייסד של ברצלונה, בקאמפ נואו, אך המשחק הוכרע רק בפנדלים לאחר 1:1 בתום 90 דקות. בארסה ניצחה 1:3 בפנדלים וחזרה לזכות בתואר אחרי שבשנה שעברה היא נוצחה על ידי מנצ'סטר סיטי.

את ההצגה בפתיחת המשחק גנב רונאלדיניו, ששיחק חמש שנים בברצלונה וזכה איתה בליגת האלופות ב-2005/6. האוהדים בקאמפ נואו הריעו לברזילאי, שמשחק כיום בשורות מילאן, אבל עדיין התרגש לראות את הקהל הקטלאני מריע לו. אחרי 0:0 בתום המחצית הראשונה, הגיעו גם השערים: בדקה ה-47 אדריאנו עבר מצוין בצד שמאל את המגן שלו והשאיר כדור מצוין לדויד וייה, שכבש מקרוב. מילאן לא ויתרה והשוותה בדקה ה-67 כשפיפו אינזאגי כבש שער נהדר בנגיעה מהאוויר והכניע את שוערה של בארסה, פינטו.

שתי הקבוצות הלכו לפנדלים, שהחלו עם בעיטה חלשה של לאונל מסי, שהבקיע והעלה את אלופת ספרד ל-0:1. קלרנס סיידורף החמיץ את הבעיטה הראשונה של מילאן, ואחריו גם סחריו בוסקטס החטיא. בהמשך להחמצת הפנדלים, אנראה פירלו בעט רע למרכז השער, אבל בויאן קרקיץ' שם סוף להחמצות והעלה את בארסה ל-1:2.

מריו יפס הקולומביאני בעט פנדל מוצלח וקל למילאן והשאיר את קבוצתו בחיים, אבל טיאגו בעט פצצה וקבע 1:3 לבארסה. מארק ינקולובסקי בעט פנדל למילאן, אבל פינטו הדף והחזיר את התואר לבארסה, שמנצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully