וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד חסין: "אני מאוהב בשחקנים שלי"

25.8.2010 / 22:41

מכבי חיפה פתחה את אימוניה לקראת 2010/11 בנשר, שיהיה אולמה הביתי השנה. יוני ניר: "מאמין שנתחבר ונרוץ טוב השנה"

מכבי חיפה פתחה היום (רביעי) את אימוניה לקראת עונת 2010/11 באולם הזמני שלה בנשר, בו תשחק השנה בגלל השיפוצים שעובר אולמה ברוממה. אל האולם בנשר הגיעו מעל 50 אוהדים, שפרצו אל הפרקט, עודדו את השחקנים החדשים והניפו אותם על הכתפיים. הפנים החדשות באימון הירוקים היו הישראלים אבי בן שימול, יוני ניר, רוברט רות'בארט והצעיר שלומי מור יוסף, שני המתאזרחים דרק גלזר וסילבן לנדסברג, והזרים סשה בראטיץ', דרק לאו, פרנק רובינסון ומרקו קילינגסוורת'.

מאמן הקבוצה אלעד חסין, שהתקדם מעמדת העוזר של אבי אשכנזי, אמר: "אני מאוד מתרגש. זה טוב להתרגש וזה חלק מהעניין. אני לא אתן להתרגשות להפריע. התחלנו לעבוד, אנחנו עובדים קשה ויש פה חבר'ה עם מוסר עבודה גבוה, אני ממש מאוהב בשחקנים שלי. מכבי חיפה עברה שינוי גדול מאוד בקיץ, גם בשחקנים גם במאמן, גם זה שלא נשחק ברוממה. אני אוהב את האולם בנשר, הוא קטן וטוב והוא תחליף מצוין לרוממה. אני מקווה שהקהל ימלא אותו וייתן לנו תחושה ביתית כאן.

"אני מאמין בשחקנים שלי ומקווה שיראו את ההשקעה. השאיפות מאוד ברורות. ברגע שהגעתי למכבי חיפה אני יודע שצריך להגיע לטופ וזה הפיינל פור וגם כמה שיותר גבוה בגביע המדינה".

יוני ניר הנרגש הוסיף: "זה כיף גדול להגיע למכבי חיפה, בטח שעם קבלת פנים כזו. אני שמח להגיע. אין הרבה שחקנים משנה שעברה, הכל חדש, אבל התחלות חדשות זה כיף. אנחנו רצים כבר כמעט שבוע, אמנם לא באימונים רשמיים, אבל טוב לנו ביחד. אני מאמין שנתחבר ונרוץ טוב השנה".

רות'בראט נשמע מופתע במיוחד: "אני לא ציפיתי בחיים לדבר כזה. כנראה שזו מסורת. זה משהו מאוד חזק, אני נהנה מהשחקנים ואני מקווה שנוכל לצמוח. אנחנו רוצים להיות הכי טובים ולזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully