וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: ארצות הברית הביסה 59:87 את יוון

ארבעה ימים לפני שהם פותחים את אליפות העולם, השתמשו האמריקנים ברוטציה רחבה, אך לא התקשו במיוחד מול היוונים

ארבעה ימים לפני שהיא פותחת את אליפות העולם בכדורסל מול סלובניה, ניצחה היום (רביעי) ארצות הברית 59:87 את סגנית אלופת העולם מ-2006, יוון, לעיני 12 אלף צופים באצטדיון האולימפי באתונה. המאמן האמריקני, מייק ששבסקי, השתמש ברוטציה רחבה ונהנה מ-18 נקודות של אריק גורדון, 9 בכל מחצית, קווין דוראנט הוסיף 15 ודריק רוז קלע 11. מהצד השני, הצטיין קוסטס צרצריס עם 24 נקודות, מתוך 17 במחצית הראשונה.

המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה והסתיימה ב-32:42 לטובת האמריקנים, שברחו ברבע השלישי ליתרון גדול כשניצחו אותו 12:28 ועלו ל-44:70, משם הפך המשחק בעיקר לגארבג' טיים. הנבחרת האתלטית והצעירה של ארצות הברית, בה אין אפילו שחקן אחד מהסגל שזכה במדלית הזהב בבייג'ין 2008, רצה וכפתה על יוון 24 איבודים תוך שהיא חוטפת לא פחות מ-20 כדורים.

"התוצאה לא באמת משמעותית, זה היה רק משחק אימון", אמר ששבסקי בסיום, "אני רק שמח שהייתה לנו ההזדמנות לשחק מול קבוצה מצוינת באווירה חמה במיוחד". ששבסקי הכחיש את הדיווחים על חיכוך עם ראג'ון רונדו: "אנחנו מכבדים את הרצון שלו ומעריכים את המחויבות שלו לנבחרת. ראג'ון הוא אדם קלאסי. הוא עדיין חלק בלתי נפרד ובהחלט ניקח אותו בחשבון לקראת אולימפיאדת לונדון 2012".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully