וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו הייבן: ווזניאקי השאירה את סיבולקובה בחוץ

הדנית המוכשרת ניצחה בקלות את יריבתה 4:6, 1:6 בדרך לרבע הגמר ותפגוש את פנטה. דמנטייבה ניצחה את קטרינה בונדרנקו

ההכנה האחרונה לאליפות ארצות הברית הפתוחה נמשכת בניו הייבן, שם מתקיים הטורניר שמחלק פרסים בסך 600 אלף יורו. בינתיים עוד לא נרשמו הפתעות מרעישות והטניסאיות המדורגות צלחו את הסיבוב השני בדרך לרבע הגמר.

קרוליין ווזניאקי, שיודעת שאם תזכה בטורניר ותמשיך עם זכייה באליפות ארצות הברית הפתוחה היא תעפיל למקום הראשון בעולם, המשיכה ביכולת הנפלאה ממונטריאול והשיגה ניצחון קליל על דומיניקה סיבולקובה 4:6, 1:6. הדנית המוכשרת שברה חמש פעמים את ההגשות של יריבתה המדורגת 45 בעולם, וזה הספיק לה להשלים את הניצחון תוך שעה ועשרים דקות.

אלנה דמנטייבה, שמדורגת 13 בעולם, הסתבכה מול קטרינה בונדרנקו (62) האוקראינית, וניצחה אותה אחרי מותחן שנמשך למעלה משלוש שעות. הרוסיה המצוינת ניצחה 6:7 את המערכה הראשונה (4:7 בשובר שוויון), אבל במערכה השנייה היא דווקא נכנעה בשובר השוויון 7:5 והשתיים עברו למערכה מכרעת. שתי שבירות של דמנטייבה הספיקו לה כדי לסגור שוויון ולנצח 4:6 בדרך לרבע הגמר.

בשלב הבא תפגוש דמנטייבה את מריון ברטולי. הצרפתיה, שמדורגת 15 בעולם, לא נתקלה בקשיים מול אנסטסיה רודיונובה האוסטרלית (64) 3:6, 1:6. גם פלביה פנטה בין שמונה האחרונות בטורניר כשהאיטלקיה השיגה ניצחון קליל על אולגה גובורצובה 3:6, 2:6. נטיה פטרובה ניצחה תוך שעה ושבע דקות את בתאני מאטק-סנדס האמריקאית 3:6, 2:6 ותפגוש בשלב הבא את סמנטה סטוסור, שהתגברה על שרה אראני.

דינארה סאפינה, שעד ממש לא מזמן הייתה מדורגת ראשונה בעולם וכיום כבר הידרדרה למקום ה-59, ניצלה פרישה של דניאלה האנטוחובה כדי לעלות על חשבונה לרבע הגמר. הרוסיה גברה 6:7, 3:4 על היריבה הסלובקית, שפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully