וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בדרג הרביעי בהגרלת ליגת האלופות

הפועל ת"א תוגרל לשלב הבתים מהדרג הרביעי (19:00, 5+ ו-HD). מהו הבית האטרקטיבי ביותר? אילו יריבות כדאי לקבל? בואו להרכיב בית

הערב (חמישי), קצת אחרי השעה 19:00, אז תחל הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות לעונת הכדורגל 2010/11 (שידור ישיר ביורוספורט, בערוץ 5+ וב-HD), תלמד הפועל תל אביב אילו קבוצות יגיעו בחודשים הקרובים להתארח אצלה, ולאילו אצטדיונים גדולים ומיתולוגיים תגיע, במסגרת הופעת הבכורה של במפעל הקבוצות היוקרתי בעולם.

אמש, עם סיום משחקי פלייאוף העלייה לשלב הבתים, למדו האדומים שהם נשארו בדרג הרביעי ועל כן יקבלו בהגרלה יריבה אחת מכל אחד משלושת הדרגים הראשונים. הפועל אגב, הייתה הקבוצה הבאה שתעלה לדרג השלישי אם מדורגת מעליה תודח, אבל רוזנבורג שהייתה זקוקה לשער כדי להדיח את קופנהאגן, לא כבשה. הקבוצה ממתחם חודורוב יכולה להתחיל להשתעשע כעת בהגרלות אפשריות, גם אנחנו ניקח חלק קטן.

דרג א': אינטר, ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, ארסנל, באיירן מינכן, ליון, מילאן.

דרג ב': ורדר ברמן, ריאל מדריד, רומא, שחטאר דונייצק, בנפיקה, ולנסיה, מארסיי, פנאתינייקוס.

דרג ג': טוטנהאם, גלאזגו ריינג'רס, אייאקס, שאלקה, פ.צ. באזל, בראגה, פ.צ. קופנהאגן, ספרטק מוסקבה.

דרג ד': הפועל תל אביב, אוקזר, פרטיזן בלגרד, טוונטה, רובין קאזאן, קלוז', בורסאספור, ז'ילינה.

בונים בתים

*** הבית האטרקטיבי 1: מנצ'סטר יונייטד/צ'לסי, ריאל מדריד, שאלקה.

בגלל שהספרדיות לא יכולות לפגוש ספרדיות והאנגליות לא יכולות לפגוש אנגליות בשלב הזה, ויתרנו על מפגש עם ברצלונה או עימות עם טוטנהאם בלונדון. מי כן יהיה בבית כזה? אלכס פרגוסון או צ'לסי נגד ז'וזה מוריניו, ראול מול ריאל ועוד. למרות שהיא תתקשה להשיג בו אפילו נקודה אחת, במקרה כזה הפועל תהיה חלק מהבית הכי מסוקר של ליגת האלופות העונה.

*** הבית האטרקטיבי 2: ברצלונה, ורדר ברמן, טוטנהאם.

אמנם פחות חזק מהאופציה הראשונה, אבל בית שמבטיח כדורגל התקפי, מפגשים עם שחקנים מבריקים ואולי גם כזה בו האדומים יכולים לסחוט נקודה או שתיים.

*** הבית הלא אטרקטיבי וחסר הסיכוי: באיירן מינכן, שחטאר דונייצק, ספרטק מוסקבה.

הפועל תל אביב תוכל לשאוף לצבירת כמה נקודות בבית כזה, אבל לפחות על הנייר תשמש כפייבוריטית הברורה לסיים במקום האחרון. באיירן זו באיירן, שחטאר וספרטק מלאות בברזילאים ושאר זרים ברמה עולמית, הקבוצות לא אטרקטיביות, אבל כן חזקות מאוד. זה בדיוק מה שבהנהלה האדומה לא רוצים.

*** הבית בו מותר לחלום: ליון, פנאתינייקוס, ריינג'רס/קופנהאגן.

השתיים הראשונות הרבה יותר טובות מהפועל תל אביב, אבל פנאתינייקוס יכולה לאבד נקודות בישראל וגם ליון עשויה לחזור מכאן הביתה עם נקודה בלבד. נגד הסקוטים או הדנים, הפועל תל אביב יכולה גם לשאוף לארבע נקודות ובסך הכל בבית כזה אלי גוטמן ושחקניו יכולים לסיים במקום השלישי ולהמשיך את המסע האירופי, דרך הליגה האירופית, גם בשנת 2011.

*** בית הקבוצות הגדולות שעדיין לא נפגשו עם ישראליות: ארסנל, רומא, שאלקה

מצד אחד בית בלתי אפשרי לחלוטין, מצד שני מאוד אטרקטיבי ולפחות האוהדים הישראלים יזכו לפגוש קבוצות גדולות ושחקני ענק שעדיין לא נחתו כאן.

יש לכם הצעה לעוד אופציות מעניינות? לא מסכימים? קדימה, תציעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully