וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: ליברפול הזיעה בדרך לשלב הבתים

האדומים נזקקו לשני שערים דרמטיים בדרך ל-1:2 על טרבזונספור. כיאל וסלטיק בחוץ, גם אסטון וילה וגלאטסראיי

אחרי שהוגרלו הבתים בליגת האלופות, תיסגר הערב (חמישי) תמונת 48 העולות לשלב הבתים של הליגה האירופית. צסק"א מוסקבה עלתה כבר בשלישי, מחזיקת הגביע אתלטיקו מדריד עלתה אוטומוטית ו-10 המודחות משלב הפלייאוף של ליגת האלופות הצטרפו אף הן. שאר העולות נקבעו בערב גדוש ועמוס ברחבי היבשת.

ליברפול, שניצחה 0:1 את טרבזונספור במשחק הראשון, עברה דקות של חרדה בטורקיה לפני שניצחה 1:2. יובנטוס, שניצחה 1:2 בלבד את שטורם גראץ באוסטריה, לא הסתבכה בבית והשלימה ניצחון כפול, אחרי 0:1.

הסנסציה הגדולה של הערב הגיעה מהווילה פארק. שם אסטון וילה הודחה בפעם השנייה ברציפות על ידי ראפיד וינה האוסטרית, בדיוק באותו שלב כמו בעונה שעברה. ראפיד השיגה ניצחון ענק 2:3 ו-3:4 בסיכום שני המשחקים. גלאטסראיי הודחה בדרמטיות בשערי חוץ אחרי 1:1 בחוץ עם קרפטי לבוב באוקראינה (2:2 בסיכום שני המשחקים). היום השחור של הטורקיות נמשך כשגם פנרבחצ'ה מצאה עצמה מחוץ לשלב הבתים. סגנית האלופה סיימה ב-1:1 ביתי עם פאוק סלוניקי לאחר הארכה והודחה בעקבות הפסד החוץ 1:0 ביוון בשבוע שעבר.

על המהפך של הערב חתומה ספורטינג ליסבון שמחקה פיגור 2:0 ממשחק הבית מול ברונדבי עם ניצחון 0:3 בדנמרק. לוזאן השוויצרית סיפקה הפתעה לאחר שהדיחה את לוקומטיב מוסקבה בתום דו קרב פנדלים (3:4, 1:1 ב-120 דקות).

בגזרת הישראלים, שלומי ארבייטמן אמנם לא שיחק, אבל גנט חגגה העפלה לשלב הבתים. סגנית אלופת בלגיה גברה 0:2 על פיינורד ומחקה את ההפסד 1:0 מהמשחק בהולנד. יאיא סומאהורו (34) ואלימנה קוליבאלי (61) כבשו לבלגים. בירם כיאל אמנם שיחק 90 דקות, אבל סלטיק הובסה 4:0 מול אוטרכט והודחה. אליניב ברדה הפצוע לא שותף בהפד גנק 4:2 בפורטו (7:2 בסיכום שני המשחקים). אומוניה ניקוסיה (יובל שפונגין ישב 90 דקות על הספסל) הודחה לאחר 2:2 במשחק החוץ מול מטאליסט חרקוב (3:2 בסיכום שני המשחקים).

טרבזונספור - ליברפול 2:1 (3:1 בסיכום שני המשחקים)

רוי הודג'סון הודה לפני המשחק כי הליגה מעניינת אותו יותר מהפעל האירופי המשני ובמשחק דקות ארוכות, הקבוצה שלו עמדה בסכנת הדחה. טאופילו גוטיירז כבש לטורקים בדקה הרביעית ואיזן את התוצאה בסיכום שני המשחקים. ליברפול, שעלתה בהרכב צעיר קרטעהף אבל רגע לפני שהמשחק הולך להארכה הגיע שער עצמי של גיראי קצ'אר בדקה ה-83. לאדומים היה מספיק זמן כדי לסיים את המשחק בניצחון כשדירק קויט ההולנדי היה חתום על השער בדקה ה-88. ליברפול עולה לשלב הבתים.

יובנטוס - שטורם גראץ 0:1 (1:3 בסיכום שני המשחקים)

ללא דייגו ודוד טרזגה, שנמצאים עם רגל וחצי מחוץ למועדון, יובנטוס צלחה בקלות את הגומלין מול האוסטרים בדרך לשלב הבתים. הנסיך אלסנדרו דל פיירו היה חתום על השער היחיד במשחק בדקה ה-53.

מנצ'סטר סיטי - טימישוארה 0:2 (0:3 בסיכום שני המשחקים)

עם הרבה מצב רוח טוב בעקבות הניצחון הגדול על ליברפול ביום שני, רוברטו מאנצ'יני העניק דקות משחק למחליפים, שלא אכזבו אותו. עמנואל אדבאיור כבש ראשון בדקה ה-43 והבלגי הצעיר דדריק בויאטה חתם בדקה ה-59.

אסטון וילה - ראפיד וינה 3:2 (4:3 בסיכום שני המשחקים)

לא יאומן כי יסופר. בדיוק שנה אחרי שהדהימה את הקבוצה האנגלית בפלייאוף העלייה לליגה האירופית, ראפיד וינה עושה זאת שוב לאותה אסטון וילה. אחרי 1:1 במשחק הראשון, גבריאל אגבונלהור כבש ראשון בדקה ה-40, אך אטדה נוחיו איזן את ההתמודדות בדקה ה-52. הדרמה החלה בדקות הסיום. אמיל הסקי הקפיץ את האוהדים בדקה ה-77, אך כעבור דקה איזן מריו סונלייטר. 2:2 היה מספיק לאוסטרים, אבל למען הסר ספק, רנה גרלטר קבע 2:3 בדקה ה-81. וילה מוכה שנית.

אוטרכט - סלטיק 0:4 (2:4 בסיכום שני המשחקים)

סלטיק היא המאכוזבת הגדולה של הערב. אחרי 0:2 במשחק הראשון בגלזגו, הקבוצה של ניל לנון התפרקה בהולנד וסיימה את העונה האירופית. כוכב המשחק היה החלוץ הצעיר ריקי ואן וולפסווינקל שמחק את הפיגור עם שני פנדלים בדקות 12 ו-19. החלוץ השלים שלוער בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ובארי מגוייר חתם בדקה ה-62. בירם כיאל שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב.

פ.ס.וו איינדהובן - סיביר 0:5 (1:5 בסיכום שני המשחקים)

ההולנדים לא התקשו למחוק פיגור 1:0 מהמשחק הראשון בדרך לשלב הבתים. מרכוס ברג (38), אורלנדו אנגלאר (56), אולה טויבונן (64) ובלאש דז'ודז'אק 73, 90 בפנדל), סידרו ערב רגוע לפרד רוטן על הקווים.

קרפטי לבוב - גלאטסראיי 1:1 (3:3 בסיכום שני המשחקים, לבוב עולה בשערי חוץ)

אחרי שני הפסדים בשני מחזורי הליגה הראשונים ותיקו מביך נגד לבוב בבית, הכסא של פרנק רייקארד החל להתנדנד. אחרי ההדחה המביכה, צפו להתפחויות מכיוון איסטנבול. הטורקים הפעילו לחץ במיוחד אחרי שסרגיי קונצוב המקומי הורחק בדקה ה-71. איידין אילמאז כבר חגג שער חוץ יקר בדקה ה-91, אך שלוש דקות בתוך תוספת הזמן כבש המחליף ארטם פדסטקי ושלח את הטורקים הביתה, לא לפני שהספיק לקבל צהוב שני ואדום נוסף בעקבות החגיגות.

שאר המשחקים

שטוטגרט - סלובאן ברטיסלבה 2:2 (2:3 בסיכום שני המשחקים)

ליל - ואסלוי 0:2 (0:2 בסיכום שני המשחקים)

א.א.ק אתונה - דנדי יונייטד 1:1 (1:2 בסיכום שני המשחקים)

קאראבח - דורטמונד 1:0 (5:0 בסיכום שני המשחקים)

אלפסבורג - נאפולי 2:0 (3:0 בסיכום שני המשחקים)

אפועל ניקוסיה - חטאפה 1:1 (לאחר הארכה, 2:1 בסיכום שני המשחקים)

דנפר - ויאריאל 2:1 (7:1 בסיכום שני המשחקים)

דינמו זאגרב - גיור 1:2 (1:4 בסיכום שני המשחקים)

אקטובה - אלקמאר 1:2 (3:2 בסיכום שני המשחקים)

טי אן אס - צסק"א סופיה 2:2 (5:2 בסיכום שני המשחקים)

מאריבור - פאלרמו 2:3 (5:3 בסיכום שני המשחקים)

אוניראה אוזריצ'ני - היידוק ספליט 1:1 (5:2 בסיכום שני המשחקים)

גראסהופרס - סטיאווה בוקרשט 0:1 (1:1 בסיכום שני המשחקים, 4:3 בפנדלים)

מאת'רוול - אודנסה 1:0 (3:1 בסיכום שני המשחקים)

לבסקי סופיה - א.י.ק סולנה 1:2 (1:2 בסיכום שני המשחקים)

ליטקס לובץ' - דברצן 2:1 (4:1 בסיכום שני המשחקים)

אוסטריה וינה - אריס סלוניקי 1:1 (2:1 בסיכום שני המשחקים)

ה.י.ק הלסינקי - בשיקטאש 4:0 (6:0 בסיכום שני המשחקים)

דינמו מינסק - קלאב ברוז' 3:2 (5:3 בסיכום שני המשחקים)

מריטימו - באטה בוריסוב 2:1 (5:1 בסיכום שני המשחקים)

טאברייה - לברקוזן 3:1 (6:1 בסיכום שני המשחקים)

לך פוזנן - דנייפרפטרובסק 0:0 (0:1 בסיכום שני המשחקים)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully