וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאוטי: "צריכים להיות ריאליים"

26.8.2010 / 15:17

חלוץ מכבי תל אביב על הסיכויים לחזור מול פ.ס.ז’. באנינג ייעדר, עטר יפתח בהרכב. גורם בקבוצה: "הקהל ידחוף אותנו לניצחון"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

48 שעות לאחר שהיריבה השנואה, הפועל תל אביב, חגגה היסטוריה בבלומפילד, תצא מכבי תל אביב למלחמה על המשך העונה האירופית שלה. הצהובים יארחו את פריז סן ז'רמן (חמישי, 21:00, שידור חי ב-5+ לייב) במטרה למחוק את ההפסד 2:0 מהמשחק הראשון בפארק דה פראנס. אתמול קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים המסורתית שלה לפני המשחק. יוסי מזרחי, מאמן הקבוצה, לא ינכח באימון המסכם בשל חתונת ביתו.

גורם במועדון אמר הערב לקראת המשחק: "צריך לזכור שכרגע התוצאה היא 0:2 לצרפתים, אבל זו הייתה רק המחצית הראשונה. המשחק הזה יהיה בבלומפילד ואנחנו צריכים את כל הקהל שלנו מאחורינו כי המשימה בהחלט אפשרית. קבוצות משחקות עונה שלמה בכדי להגיע לאירופה והנה אנחנו נמצאים עכשיו 90 דקות מהעפלה היסטורית לשלב הבתים בליגה האירופית. זה מעמד שכל שחקן וכל קבוצה חולמים עליהם. במגרש שלנו עם הקהל שלנו יחד עם השחקנים הטובים שיש בקבוצה, זו בהחלט משימה אפשרית לעבור את פריז סן ז'רמן, ב-90 דקות ואם צריך בהארכה, כדי להעפיל לשלב הבתים". למשחק עדיין נותרו כרטיסים כששער 7 נפתח למכירה.

נמני: "נשחק מסודר כדי שהמשחק לא ייגמר מוקדם"

אחרי שלושה הפסדים ברציפות, ביניהם שני משחקים ללא שער, רוברטו קולאוטי פתח את דבריו בהתייחסות לחלק ההתקפי: "חשוב מאוד לנצח אחרי שהפסדנו בשבוע שעבר. אנחנו לא צריכים לחשוב יותר מדי, אלא להיות ריאליים. זה משחק קשה, פריס קבוצה טובה. אנחנו צריכים לבוא רגועים ולנסות לנצח. חשוב לכבוש את השער הראשון ולא לחשוב יותר מדי על זה שצריך שלושה שערים. אנחנו מאוד אופטימיים ומאמינים בעצמנו. אנחנו יכולים לעבור".

החלוץ נשאל על השפעת הפציעה של ברק יצחקי, שכזכור, סובל מקרע ברצועה הצולבת ולא ברור אם ישוב לשחק העונה: "כששחקן פצוע אז שאר השחקנים צריכים לשחק ב-10 או 20 אחוז יותר. ברק הוא שחקן חשוב, אבל יש לנו מספיק שחקנים טובים ואנחנו חייבים להישאר ביחד ולקוות שהוא יחזור מהר". לגבי המשחק נגד חיפה, אמר קולאוטי: "אני חושב שב-25 הדקות הראשונות שיחקנו מצוין. המטרה שלנו היא לשמור על קצב כזה לאורך זמן".

גם אבי נמני התייחס למשחק ואמר: "להם יותר קל, הם באים כדי לשחק על תוצאה. אני בטוח שהם יבואו לשחק בקצב שלהם, יסגרו את המשחק כדי לשמור על התוצאה. לנו אין הרבה מה להפסיד במשחק הזה, אלא רק להרוויח. אנחנו נשחק מסודר כדי שהמשחק לא ייגמר מוקדם, מצד שני נתקוף כמה שאפשר כדי לכבוש ולפתוח את המשחק".

המנג'ר התייחס גם הוא לנושא ניצול המצבים: "אנחנו מגיעים למצבים, אך מחמיצים הרבה. יכול להיות שזה בגלל שזו עדיין פתיחת העונה. אנחנו הולכים למשחק פתוח, זה יכול ללכת לפה או לפה. כולנו מצרים על הפציעה של יצחקי, אבל צריך להסתכל קדימה. אסור לנו להתחיל להתעסק לא עם זה ולא עם הפציעה של ניבאלדו. אנחנו קבוצה חזקה עם סגל חזק ונתגבר על הכל. אנחנו נשיג את המטרות שלנו השנה".

המנג'ר אישר כי הקבוצה צפויה להתחסק ועדכן כי אלברט באנינג הפצוע לא ייכלל בסגל. לגבי הסיכויים אמר: "כבר התעלינו מול אולימפיאקוס כשאף אחד לא נתן לנו סיכוי. בגלל זה אני חושב שגם כעת, הכל עדיין פתוח".

מכבי תעלה במערך התקפי

מאוחר יותר ערכה מכבי תל אביב את האימון המסכם, כשעל פי התירגול הטקטי, מתכננים בצוות המקצועי לעבור למערך התקפי יותר מאשר בשבוע שעבר. השינוי היחיד מהמשחק מול חיפה יהיה בכניסתו להרכב של אלירן עטר שיחליף את ברק יצחקי הפצוע. שרן ייני וג'יבריל סידיבה יתופקדו בקישור האחורי, כאשר את חוליית הקישור ישלימו מאור בוזגלו, האריס מדוניאנין ועטר שיתופקד כקשר שמאלי. רוברטו קולאוטי יפתח בחוד.

באסיפת הוידאו שהתקיימה לקראת המשחק צפו השחקנים בקטעים ערוכים ממשחק ההפסד למכבי חיפה ביום ראשון. שחקנים התעכבו על קטעים טובים ופחות טובים מהמשחק כשעוד קודם לכן השבוע לקח יוסי מזרחי מספר שחקנים לשיחות אישיות והדגיש בפניהם בדיוק את מה שהוא מבקש מכל אחד ואחד במשחק הזה.

הרכב משוער מכבי ת"א: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו, שרן ייני, ג'יבריל סידיבה, האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"יש לנו הרבה שחקנים עייפים"

מאוחר יותר הגיעו גם נציגיה של פריס סן ז'רמן, המאמן אנטואן קומבוארה והחלוץ פגי לוינדולה, למסיבת העיתונאים. המאמן היה הראשון לדבר ואמר: "היה לנו יום ארוך ואנחנו מאוד עייפים. הגענו לפה כדי להעפיל שלב ורק זה חשוב מבחינתנו. נבוא מאוד מוכנים למשחק, שהולך להיות קשה. אנחנו מכירים את מכבי מצוין".

קומבוארה התייחס לקהל של מכבי תל אביב ועל האווירה שצפויה להיות בבלומפילד. "נהיה חייבים להכין את השחקנים לאווירה שתהיה באצטדיון. הגענו לכאן עם יתרון ונצטרך לנצל אותו כדי להעפיל". המאמן התייחס גם לפציעתו של סילבן ארמן: "רק אחרי האימון המסכם נדע אם הוא יוכל לשחק. עדיין לא קבעתי מה ההרכב שיפתח, יש לנו הרבה שחקנים עייפים".

חלוץ הקבוצה פגי לוינדולה נשאל האם היעדרותו של ברק יצחקי תעזור לצרפתים. "כן, הפציעה שלו תשפיע על מכבי תל אביב, אני מקווה בשבילו שהוא יחזור כמה שיותר מהר". לוינדולה, שכבש את השער הראשון ביום חמישי שעבר, הוסיף: "מזג האוויר ישפיע עלינו. ברור שקשה לשחק במזג האוויר הזה, אבל אנחנו מוכנים לכל. אנחנו חייבים לשכוח מההפסד בליגה כי פה זה סיפור שונה. אנחנו עדיין לא חושבים על השלב הבא כי מחכה לנו משחק קשה. אני מאמין שאנחנו מסוגלים להגיע רחוק בליגה האירופית".

הרכב משוער פ.ס.ז': אפולה אדל, טריפי מקונדה, ממאדו סאקו, זומאנה קמארה, סיארה, ז'אן אודה-מוריס, ז'רמי קלמון, קלמן שאנטום, לודביק ז'ולי, פגי לוינדילה, מבלוט ארדינג.

עדכון ראשון: 16:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully