וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - קרית שמונה: שריקי חוזר למציאות

אחרי ההתעניינות המתוקשרת של הפועל ת"א והדבקת תג מחיר של מיליון דולר, חלוץ אשדוד מארח את הקבוצה מהצפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

מ.ס אשדוד:

מאז האיחוד באשדוד, הקבוצה מעיר הנמל פגשה את קרית שמונה שבע פעמים והמאזן בין השתיים מאוזן יחסית: שלושה ניצחונות לאשדוד, שניים לקבוצה מהצפון ושני משחקים נוספים הסתיימו בתיקו. אשדוד עדין לא נוצחה העונה בארבעת המשחקים שקיימה עד כה ובמאזנה שני ניצחונות ותיקו בגביע הטוטו, וניצחון ליגה במחזור הראשון בשבוע שעבר.

עירוני קרית שמונה:

המשחק האחרון בין אשדוד לקרית שמונה אמנם עבר בצורה רגועה, אבל בשניים שקדמו לו נשלפו לא פחות משישה כרטיסים אדומים. ב-0:2 של אשדוד בספטמבר 2008 הורחקו חאיר סספדס, יניב לביא, יוסי אופיר ואדיר טובול, ב-1:1 אחרי כשלושה חודשים, ראו עדן בן בסט ומתן אוחיון כרטיסים אדומים. כמה חם יהיה מחר בעיר הנמל? קרית שמונה מעולם לא ניצחה משחק ליגה באשדוד בליגה הבכירה. בכל אחד משלושת המפגשים שלה נגד אשדוד בעונת 2008/9, עמד על הקווים של קרית שמונה מאמן אחר: מישל דיין, יצחק בוזורגי ואלי כהן.

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

השוער דראגן סטויקיץ' ישוב לעמוד בין הקורות לאחר שהחלים סופית מהווירוס שתקף אותו בחודש האחרון. שלושת שחקני הנבחרת הצעירה, עופר ורטה, רחמים צ'קול וניר ביטון, חזרו ממחנה האימון שערכה הנבחרת השבוע ושלושתם צפויים לפתוח מחר בהרכב הקבוצה. השחרור הבינלאומי של הבלם הניגרי אפה אמברוז טרם הגיע וגם מחר הוא יהיה מחוץ לסגל. אפשרות העזיבה של החלוץ עידן שריקי ירדה מהפרק ונכון לעכשיו הוא נשאר העונה במועדון. המאמן ג'ון גרגורי, שיתחיל את קורס תעודת הפרו בחודש אוקטובר הקרוב, קיבל ארכה של 30 יום מההתאחדות להציג אישורים וניירות מאנגליה כדי שיוכל להירשם לאיגוד המאמנים בישראל ובכך הותר לו לעמוד על הקווים כמאמן הקבוצה.

עירוני קרית שמונה:

הקבוצה של רן בן שמעון תבלה את סוף השבוע במלון כפר המכביה, כשהאימון המסכם התקיים במגרש של השקמה/רמת חן. המאמן אסף את שחקניו והזהיר אותם מפני היריבה: "אשדוד קבוצה מוכשרת, טכנית ומהירה. צריך לשים לב לחלק הקדמי שלהם ובמיוחד לעידן שריקי, דימיטאר מקרייב ומשה אוחיון". בכל הקשור להרכב, בן שמעון לא מתכנן שינויים לעומת ה-11 שניצחו בשבוע שעבר 0:2 את בני סכנין.

יעמוד למבחן

מ.ס אשדוד: עידן שריקי

החלוץ בילה השבוע בכותרות בהקשר למעבר אפשרי להפועל תל אביב, אבל תג מחיר של מיליון דולר הוריד את העסקה מהפרק. מצד אחד שריקי יכול להיות מוחמא מכל כשהבוס העריך אותו בסכום כסף כל כך גדול, אבל מצד שני אסור יהיה לו לתת לעובדה הזו להלחיץ אותו ובתקופה הקרובה הוא יצטרך להוכיח הרבה.

עירוני קרית שמונה: :אדריאן רוצ'ט

השחקן בן ה-23, תוצרת מחלקת הנוער של קרית שמונה, היה זה שפתח את העונה של קבוצתו עם הגול הראשון לעונה מול סכנין בשבוע שעבר. אבל בן שמעון, שמאמין בקשר, לא יסתפק בשער אחד שלו לאור התחרות הגדולה על מקום בהרכב וכששחקנים כשרוניים כמו אופיר חמו ממתינים חלהזדמנות, ורוצ'ט יצטרך להמשיך להצטיין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכב משוער

מ.ס אשדוד: דראגן סטויקיץ', עופר ורטה, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עידן שדה, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, אלרואי כהן, ויאם עמאשה, זוראן בלדובלייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully