וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן - הפועל חיפה: לאפס את השורות

הקבוצה של שלומי דורה מחפשת ניצחון על הפועל חיפה שיביא אותה לאפס נקודות. זו של ניצן שירזי רוצה ליצור מומנטום חיובי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הפועל רמת גן:

מאמן הפועל רמת גן שלומי דורה מעולם לא שיחק או אימן משחק נגד הפועל חיפה. מחר הוא יעמוד לראשונה בחייו על הקווים במדי קבוצה שמשחקת נגד הפועל חיפה, המועדון בו גדל ואימן כל חייו מאז החל דרכו במחלקת הנוער. גם המגן חי בן לולו ישחק נגד הקבוצה בה גדל. בעונה שעברה, כבש סרג' איילי שלושה שערים במפגשים נגד הפועל חיפה. העונה תצטרך הקבוצה למצוא מישהו חדש שיפציץ נגד הקבוצה החיפאית.

הפועל חיפה:

חיפה אמנם ניצחה את האורדונים 0:1 בשנה שעברה, אבל זה גם היה הניצחון היחיד שלהם על היריבה הזו ב-11 המשחקים האחרונים ביניהן בכל המסגרות. גולן חרמון יפגוש מחר את קבוצתו בעונה שעברה, בעוד הקשר יוסי דורה ישחק נגד הקבוצה שמאמן אחיו.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

בקבוצה התבשרו אתמול שעונש הפחתת הנקודות הומתק למינוס ארבע בלבד וכעת הקבוצה רחוקה שלוש נקודות בלבד מקו האפס. שלומי דורה שמח מאוד לקבל השבוע את השחרורים הבינלאומיים של שלושת הזרים שלא שותפו בשבוע שעבר: הבלם הספרדי פאבלו בואנדיה, הקשר האורוגוואי קלאודיו ריברו והחלוץ הבולגרי קרום ביבישקוב. שלושתם מתוכננים לפתוח בהרכב יחד עם צמד הבולגרים אלין טופוזאקוב ודימיטאר טלקיסקי, שכבר שותפו בשבוע שעבר. מי שיפנו את מקומם בהרכב הם יקיר שינה, אלי לוי ולירון דיאמנט.

הפועל חיפה:

כבר אחרי הניצחון על הפועל תל אביב אמר ניצן שירזי ש"המשחק מול רמת גן הרבה יותר חשוב", ולאורך כל השבוע פעל כדי להוריד את שחקניו לקרקע. המאמן המשיך גם היום, באימון המסכם, את אותו קו: "להיות עם שני ניצחונות ביד זה יכול להיות משמעותי להמשך הדרך". שירזי לא מתכנן שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בשבת שעברה, כשהמשמעות היא שאושרי רואש ימשיך להיות מתופקד כקשר אחורי ואילו עדן בן בסט יעלה כחלוץ בודד, למרות שניקולה גרוביישיץ' יכלל בסגל לראשונה

יעמוד למבחן

הפועל רמת גן: קלאודיו ריברו

הקשר מאורוגוואי אמור להיות העוגן המרכזי בקישור האחורי. דורה מאמין שריברו, ששימש כקפטן בקבוצתו האורוגוואית ממנה הגיע, יביא עמו בנוסף לאיכויות מקצועיות גם הרבה חוכמת משחק ומנהיגות ועליו מוטלות רוב המשימות של רמת גן במרכז המגרש. שיתוף הפעולה בין ריברו לטלקיסקי אמור לתת המון כוח לקישור הרמת גני.

הפועל חיפה: עדן בן בסט

אם שירזי אכן רוצה לצאת עם ניצחון מווינטר מחר, הוא חייב את בן בסט הרבה יותר מפוקס מול השער. מול הפועל תל אביב החלוץ לא הפסיק ולהחטיא וזה יכול היה לעלות למארחת בספיגת שער שוויון. אם האדומים מהכרמל רוצים עונה מוצלחת יותר, בן בסט יצטרך לדעת לנצל את מצביו במיוחד במשחקי החוץ.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, פאבלו בואנדיה, אלין טופוזאקוב, תמיר בן עמי, קלאודיו ריברו, וובה בראון, עידן סרור, קרלוס צ'קאנה, דימיטאר טלקיסקי, קרום ביבישקוב.

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש, גל אראל, יוסי דורה, הישאם כיוואן, סשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully