וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בני יהודה: שוב מחלקים נקודות?

4 מ-5 המשחקים האחרונים בין השתיים הסתיימו בתיקו, הפעם לא בטוח שהן יסתפקו בנקודה. קשטן חושש מליאור אסולין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הפועל באר שבע:

אם בשבוע שעבר ייעצנו לקלינגר לפתוח עם אסולין, השבוע יהיה קשה מאוד להמר. מליקסון ואסולין, שבקבוצה מדווחים כי הוא נמצא בכושר מעולה מאז המחנה, כבשו ב-2:2 הראשון בין הקבוצות בעונה שעברה, אבל גם המשחק השני לא הוכרע (0:0) ובסך הכל ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו. עושה רושם שגם הפעם לא יהיה לקלינגר קל, אלא אם כן הוא ישתף את אביתר אילוז – השחקן היחיד בקבוצה הנוכחית שהבקיע במשחק האחרון שהוכרע בין הקבוצות באפריל 2005 (זה נגמר 1:2 לבאר שבע). המפגש הראשון באותה עונה, ניחשתם נכון, הסתיים גם הוא בתיקו 0:0. ואם לא, תמיד יש את אסולין בתוספת הזמן.

בני יהודה

הניצחון האחרון של בני יהודה על באר שבע היה אי שם בתחילת פברואר 2003, 2:3 מצמד של אסי בלדוט ושער נוסף של קובי דג'אני. באותה שבת אגב, התרחש אסון מעבורת החלל קולומביה בו נהרג האסטרונאוט הישראלי אילן רמון ז"ל, והיה חשש כבד לקיום המשחק שבסופו של דבר שוחק כרגיל. הניצחון הזה היה אחד מתוך שניים בלבד של הזהובים על באר שבע ב-15 השנים האחרונות, כשלפני זה היה ניצחה 0:1 בעונת 1995/6 משער של סהר מזרחי. בסיום אותו משחק התפרע הקהל של בני יהודה, עקר כיסאות ושרף אותם, דבר שעלה לקבוצה מאוחר יותר בעונש רדיוס.

מפתחות וטקטיקה

הפועל באר שבע:

"תמשיכו את הגישה החיובית מהמשחק הקודם, צריך לשפר את הלחימה, ומבחינה מנטלית לשמור על הקיים. צריך לשמור יותר על הקצב ועל הנעת כדור", אמר קלינגר לשחקניו באסיפה המסכמת, כשמיד אחרי, באימון, הוא נראה מתלבט באשר למחליף של דוד רביבו הפצוע. אביתר אילוז מועמד לפתוח, אבל גם סיראז' נאסר בא בחשבון. גם אברהים בסיט תורגל בהפוגות, אך קשה להמר שקלינגר יבחר לשנות מערך אחרי ניצחון. השחקנים מאזור המרכז לנו הלילה במלון, בהתאם לנהלים האחרונים של המאמן. "זה מעיד על גישה של מקצוענות", בטוחים בקבוצה.

בני יהודה:

באסיפת הוידאו שקיים המאמן דרור קשטן, הוא הקרין לשחקניו קטעים ערוכים מהמשחק הקודם של הפועל באר שבע והתעכב במיוחד על המצבים הנייחים של הקבוצה מהדרום. קשטן ביקש לא לתת לחוליית הקישור של באר שבע חופש במרכז המגרש ולהשגיח במיוחד על החלוץ ליאור אסולין. ארבעת שחקני הנבחרת הצעירה לירוי צעירי, דין מורי, חסן אבו זייד וג'ורג' אמסיס, שבו להתאמן עם הקבוצה כאשר צעירי ואבו זייד אף מתוכננים לפתוח בהרכב.

יעמוד למבחן

הפועל באר שבע: עודד גביש

שלא תבינו לא נכון, בעל כורחו נתן ניר קלינגר את המושכות במרכז ההגנה לשחקן הצעיר ("דקל קינן הבא", הוא מספר למקורביו), שהגיע ממכבי הרצליה. אביתר אילוז שקשק באגף שמאל, אבי יחיאל זז ימינה ורגע לפני שהמאמן מחתים בלם, עומדת בפני השחקן הצעיר והמוכשר הזה הזדמנות להוכיח שיהיה קשה להזיז אותו מההרכב. במשחק נגד בני יהודה ראינו חוסר ניסיון שעלה כמעט בגול, אבל בסך הכל משחק יציב של בלם אחראי שמנסה להתפתח לרמות הגבוהות. אצל קלינגר, זאת אחלה הזדמנות.

בני יהודה: שלומי לוי

לוי כבר קיבל דקות משחק מדרור קשטן בקמפיין האירופאי ואף פתח בהרכב במשחק הליגה בשבוע שעבר ימשיך לקבל קרדיט בהרכב גם הפעם. מדובר בשחקן עם המון "חוצפה חיובית", שבמדי הנוער לא הפסיק להפציץ. עכשיו מקווים בבני יהודה שהחלוץ הצעיר יעשה העונה קפיצת מדרגה ויהפוך לשחקן לגיטימי ברוטציית החלוצים של הקבוצה הבוגרת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אבי יחיאל, וויליאם סוארס, עודד גביש, אופיר דוידזאדה; אייל שן, ריקרדו פרננדש, ג'יימס ביסו, אביתר אילוז (סיראז' נאסר), מאור מליקסון; ליאור אסולין.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, עומרי אפק, שלומי לוי, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully