וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי ת"א: זיו בחוץ, גפני בפנים

נמני החליט להציב את יואב זיו על הספסל בהתמודדות החשובה בטדי (20:00, ע' 1 ו-511 HD). ישראלביץ' בסגל, על הספסל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

בית"ר ירושלים

בארבע העונות האחרונות הקפידה בית"ר לפתוח באותה תוצאה בשני מחזורי הפתיחה: הפסד רדף הפסד, תיקו רדף תיקו וניצחון רדף ניצחון. את העונה כזכור היא פתחה עם הפסד. מכבי תל אביב הייתה חלק מהסטטיסטיקה לפני שנתיים, לאחר תיקו בסכנין סיימה בית"ר גם בתיקו ללא שערים נגד הצהובים בטדי. העובדה שאשתקד לא הצליחו הירושלמים לגבור על הצהובים בבירה עשויה גם היא לעודד את השחקנים של יוסי מזרחי. מה שיעודד את הצופים הנייטרלים היא העובדה שבעונה שעברה נכבשו לא פחות מ-11 שערים בשלושת המפגשים בין הקבוצות, לא כולל מפגש הגביע שנגמר ב-1:1 בסיומו זכו הצופים לראות 17 שערים מהנקודה הלבנה.

מכבי תל אביב

גם בעונת הגלאקטיקוס ב-2005/6, שיחקה מכבי את משחק החוץ הראשון שלה נגד בית"ר ירושלים בטדי, אז זה היה במחזור הפתיחה של העונה. המנג'ר כיום והשחקן לשעבר, אבי נמני, הכריע את המשחק בבעיטה חופשית יפה בדקה ה-70 ודאג שהצהובים יחזרו הביתה עם 0:1 באמתחתם. כיצד המשיכה ונגמרה העונה כולם יודעים.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים

אורי מלמיליאן הדגיש בפני שחקניו את מורת רוחו מחוסר מחויבותם לסמל המנורה וגם באימון המסכם אמש (שבת) עם צאת השבת הבהיר להם כי הוא לא מוכן לראות שחקן שלא משקיע וכי מקומו של איש אינו מובטח בהרכב. מלמיליאן, שבחן השבוע בלם ומגן שמאלי, ייאלץ להמשיך להסתדר ללא מגן שמאלי טבעי בסגל וללא כריסטיאן אלברז הפצוע. ליאור ראובן ימשיך לפתוח במקומו של אלברז, בעוד עידן טל, שפתח כמגן שמאלי, ישוב לקישור, אחיינו של המאמן, אביתר ברוכיאן, יתופקד כמגן שמאלי על אף היותו קשר. שמעון גרשון, שהיה בספק, כשיר ויפתח, בעוד קובי מויאל עדיין סובל מכאבים ויהיה על הספסל. מלמיליאן יפתח לראשונה העונה עם טוטו תמוז, שצפוי להמכר השבוע, בחוד. תמוז יהיה שחקן החוד היחיד כשמאחוריו עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן. דן אייבנדר, עידן טל ודריו פרננדז יסגרו את האמצע כשמלמיליאן הזהיר אותם, ואת אביתר ברוכיאן מפני מאור בוזגלו באגף הימני של מכבי.

מכבי תל אביב

החלוץ רוברטו קולאוטי, שסובל ממתיחה בשריר, ואלברט באנינג, שפצוע בשרירי המפשעה, לא נטלו חלק באימון הערב אמש והם לא יהיו בסגל. יובל אבידור, שנכנס כמחליף והיה מצוין נגד פ.ס.ז', יפתח בהרכב. ההפתיעה מגיעה מכיוונו של יואב זיו, שיפתח על הספסל בעוד יובל גפני יוצב בעמדת המגן. באסיפת הווידאו הקרין המאמן איציק עובדיה קטעים ערוכים ממשחק ההפסד של בית"ר בנתניה במחזור שעבר בעוד מזרחי דיבר עם שחקניו, החמיא להם על היכולת הטובה נגד פ.ס.ז' וביקש מהם לשחזר את אותה יכולת ונחישות גם בטדי. בינתיים, לקבוצה הוצע החלוץ הבולגרי דימיטאר רנגלוב בן ה-27, המשתייך בשנה האחרונה לסגל דורטמונד הגרמנית.

יעמוד למבחן

בית"ר ירושלים: אבירם ברוכיאן

קפטן הקבוצה ואחיינו של המאמן מיהר להכריז לפני העונה כי "קבוצות יאלצו לירוק דם כדי לכבוש נגדנו", מה שלא מנע ממכבי נתניה להשחיל לבית"ר רביעייה בקלות בלתי נסבלת. נגד מכבי, ייאלץ ברוכיאן לקחת אחריות ולנהל את משחק ההתקפה של בית"ר, תוך שהוא מוכיח כי ההפקרות ההגנתית של הקבוצה בקופסה הייתה אכן חד פעמית, הווה אומר גם לעשות הגנה בעצמו.

מכבי תל אביב: אלירן עטר

חלוץ הרכש נצץ עם צמד מרשים בניצחון נגד פ.ס.ז'. ביום חמישי. בסיום חיבק אותו המנג'ר נמני, ואמר לו שהדבר הכי חשוב כעת זה שתהיה ליכולת הזו המשכיות גם בליגה. אם עטר יגיע לטדי מפוקס ומרוכז הוא עשוי לחגוג גם על ההגנה האיטית של בית"ר, שלא הצליחה להסתדר עם שחקני נתניה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הרכב משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אביתר ברוכיאן, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, ליאור ראובן, עידן טל, דריו פרננדז, דן אייבינדר, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, טוטו תמוז.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, רוני גפני, ג'יבריל סידיבה, שרן ייני, מאור בוזגלו, האריס מדוניאנין, יובל אבידור, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully