וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו גאגו ייעדר לפחות חודש

קשר ריאל מדריד נפצע במשחק ההכנה האחרון של הקבוצה נגד פניארול. מוריניו מתרץ: "לא היה לנו מספיק זמן להתכונן לעונה"

ריאל מדריד סיימה אמש (שלישי) את משחקי ההכנה שלה לקראת פתיחת העונה החדשה, כשניצחה 0:2 את פניארול האורגוואית וזכתה בתור "טרופאו סנטיאגו ברנבאו" המסורתי בפעם השישית ברציפות. בשורה קשה ששמעה היום הקבוצה היא כי פרננדו גאגו ייעדר בין ארבעה לחמישה שבועות אחרי שנפצע במשחק ההכנה. הארגנטינאי יחמיץ את פתיחת הליגה וינסה להתאושש מהפציעה שספג בברכו.

הניצחון הדחוק, שהושג בעזרת שערים של אנחל די מריה ורפאל ואן דר וארט, לא השביע את רצונו של ז'וזה מוריניו, שהתלונן לאחרונה על רצונו להתחזק בחלוץ נוסף למרות הכרזת ההנהלה על סיום מסע הרכש, והמיוחד כבר מיהר לשלוף שורה של תירוצים נוספים.

"זו הייתה קדם עונה קשה", סיכם מוריניו את הקיץ הראשון שלו במדריד. "השחקנים הצטרפו לאימונים באיטיות, ובמשך 15 ימים עבדתי רק עם שבעה שחקנים, אחר כך הצטרפו עוד שלושה, ורק אז הגיעו השחקנים ששיחקו במונדיאל. לאחר מכן היו לנו כמה פציעות, ובסך הכל עבדנו יחד בסגל מלא במשך שלושה ימים בלבד. זה זמן קצר ביותר, בוודאי עבור מאמן חדש שיש לו שישה שחקנים חדשים בקבוצה".

"כבר ביום ראשון הבא יש לנו משחק קשה מול מאיורקה במחזור הראשון של הליגה הספרדית", המשיך הפורטוגלי. "ומיד לאחר מכן נצא לדרך גם בליגת האלופות, שם יכול להיות שנפגוש את מנצ'סטר יונייטד, אינטר וקבוצות כאלה, וזה יהיה קשה כי לא היה לנו הרבה זמן להכנות. אבל זאת ריאל מדריד וכאן אין זמן להתלונן".

במקביל התראיין הבוקר מוריניו ל-"דיילי מירור" והביע את דעתו על מידת ההתאמה של פאביו קאפלו לנבחרת אנגליה. "זה כבר ברור שקאפלו לא יצליח שם", אמר המיוחד, שהוזכר כמועמד לתפקיד בעצמו לפני מינויו של האיטלקי. "קאפלו לא מכיר את השחקנים, והם מפחדים ממנו ולא יכולים לשחק עבורו".

"הנבחרת האנגלית שרויה בבלאגן", המשיך מוריניו. "היא זקוקה לטקטיקה ברורה, ולשחקנים אסור להיות מבולבלים מהמאמן שלהם. זה חבל מאוד, אבל זו אשמת המאמן. תשאלו כל אחד כאן בריאל מדריד וכולם יגידו לכם שהוא לא מסוגל להשתנות. אתה פשוט לא יכול שלא לתקשר עם השחקנים שלך, הם חייבים להרגיש מיוחדים".

עדכון ראשון: 7:45
עדכון אחרון: 20:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully