וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריירה: "הלחץ על ברזיל ב-2014 יהיה בלתי נסבל"

קרלוס אלברטו פריירה חושש מהטירוף לקראת אירוח המונדיאל הבא: "לא יכולים להרשות לעצמנו אכזבה, חייבים ייעוץ פסיכולוגי"

איך ברזיל תתמודד עם הלחץ הגדול שיופעל עליה במונדיאל 2014? מולדת הסמבה גם ככה עומדת תחת לחצים בלתי נסבלים לפני כל גביע עולמי, אבל ב-2014, כידוע, ברזיל תארח את הטורניר, ומיליוני האוהדים הפנאטים לא יסבלו משהו שהוא פחות מזכייה.

קרלוס אלברטו פריירה, מאמן ברזיל לשעבר, יודע שהאתגר הגדול של הנבחרת לקראת הטורניר הבא הוא הכנה פסיכולוגית לקראת הציפיות והלחץ. גם הוא זוכר את הטראומה הלאומית שהייתה בברזיל בפעם האחרונה שהיא אירחה את המונדיאל, ב-1950, כשהסלסאו הפסידו במשחק האחרון לאורוגוואי במה שידוע כ"אחד הימים העצובים בתולדות האומה".

"אנחנו מגיעים אחרי שתי אכזבות, בגרמניה ובדרום אפריקה", מזכיר פריירה, "אתם יכולים להיות בטוחים שהלחץ על הנבחרת הלאומית יהיה ענק. תהיה על הנבחרת אחריות גדולה מאוד. כבר הפסדנו גביע עולמי אחד בבית, ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו עוד אחד כזה. הולך להיות פה לחץ אדיר, כך שחוץ מהכנה טקטית, נהיה חייבים להכין את השחקנים מבחינה פסיכולוגית".

מאמן הנבחרת מאנו מנזס כבר הצהיר שהצוות המקצועי של ברזיל יכלול גם פסיכולוג צמוד, אבל זה לא הדבר היחיד שמדאיג את הברזילאים. מכיוון שהשתתפותה של הנבחרת מובטח בטורניר מעצם היותה המארחת, ברזיל לא תשתתף במוקדמות ותסבול ממיעוט משחקי הכנה.

"פעם הייתי נגד טורניר המוקדמות, בגלל כל הקשיים הלוגיסטיים, הנסיעות, המשחקים בגבהים והקושי שבגיוס השחקנים מאירופה", אומר פריירה, "אבל אחר כך שינתי את דעתי והבנתי עד כמה הם חיוניים. ההתאחדות תהיה חייבת להכין לנבחרת כמה שיותר משחקי ידידות מול נבחרות איכותיות. יש לנו נבחרת מלאת כישרונות צעירים, ונהיה חייבים להריץ אותם ולגבש אותם לקראת הטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully