וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט: "בפעם הבאה זה יהיה אחרת, גם גיי יודע את זה"

האצן הג'מייקני מצפה לפגוש את האמריקאי בשנה הבאה, ומהרהר על ההמשך: "רוצה לנסות קפיצה לרוחק לפני שאפרוש"

יוסאין בולט לא ממש לוקח קשה את ההפסד ב-100 מטר החודש לטייסון גיי בתחרות הדיימונד ליג בשטוקהולם. לאצן הג'מייקני, שמחזיק בשני שיאי העולם ב-100 וב-200 מטר, יש כבר תוכניות מעניינות להמשך הקריירה, עליהן הוא כבר הצהיר בעבר, אך נראה שהוא עובר לפסים קצת יותר מעשיים.

"המטרה שלי היא להגן על שני התארים שלי, אני אצטרך להתרכז בזה קודם כל ולאחר האולימפיאדה בלונדון, אני אחליט אם אני אנסה תחומים אחרים באתלטיקה", הוא אומר לאחר שהחליט לקצר את השנה שלו בשל הפציעה בגבו. "אני באמת חושב שאני אהיה טוב כקופץ לרוחק, זה מה שאני חושב. אני לא יודע מה המאמן שלי יחשוב, אולי הוא יגיד לי לנסות ריצה ל-400 מטר".

בולט מבהיר כי הדעה שתקבע כנראה לגבי עתידו תהיה זו של מאמנו. "הרבה אנשים חושבים שאני אהיה טוב בריצה ל-400 מטר ואם המאמן שלי יגיד לי לנסות, אולי אני ואראה מה קורה. אני אשמע למאמן שלי מכיוון שהוא מקור ההשראה שלי בכל השנים האלה".

על האפשרות שבכל זאת נראה את הג'מייקני קופץ לרוחק, הוא אומר: "השתתפתי בריצה לרוחק בבית הספר, אבל זה לא היה משהו רציני. שנה אחת הייתי באוסטראבה, ניסיתי את זה וקפצתי די טוב ועוד עם אימונית. החלטתי. אני רוצה לנסות את זה לפני שאני פורש לקראת סוף הקריירה שלי".

על ההפסד האחרון שלו השנה לגיי, הוא הוסיף: "אני אף פעם לא אוהב להפסיד, אבל ידעתי שאני לא נמצא בכושר הכי טוב השנה. לא התאמנתי קשה ולכן זה לא השפיע עליי כל כך, אבל אני יודע שזה הפסד. זה מה שהופך את הספורט למרגש מכיוון שאני יודע שבפעם הבאה זה יהיה באמת קרב גדול ואני כבר מצפה לו. בטוח שזה יהיה אחרת, הוא יודע ואני יודע את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully