וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת ליגת האלופות: היכונו לביאת הכוכבים

אינטר וריאל? אולי דווקא ברצלונה ורומא? כל האפשרויות לקראת הגרלת שלב הבתים של הפועל ת"א (ה', 19:00, יורוספורט)

חגיגות גדולות בבלומפילד - הפועל תל אביב עשתה היסטוריה והעפילה לראשונה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שהדיחה את רד בול זלצבורג בסיכום צמד משחקי הפלייאוף. הדאבליסטית, שתהיה הנציגה הישראלית השלישית בצ'מפיונס ליג (מכבי חיפה עשתה זאת פעמיים, מכבי תל אביב פעם אחת) יכולה כבר להתכונן להגרלה שתיערך במונאקו מחר (חמישי, 19:00, שידור ישיר ביורוספורט) והאוהדים רשאים לחכך ידיהם בהנאה לאור השמות שצפויים לנחות בארץ בחודשים הקרובים.

הפועל תל אביב, למרות הישגיה הרבים באירופה והנקודות שצברה במהלך השנים, תשובץ בדרג הרביעי לעת עתה, יחד עם קבוצות כמו רובין קאזאן של ביברס נאתכו, שלא יזכה לפגוש את חבריו לשעבר, טוונטה אלופת הולנד, בורסאספור אלופת טורקיה ואחרות. כרגע עדיין לא נגמרו כל המשחקים, ואם שתי קבוצות שמדורגות מעל הפועל יודחו (שתיים מתוך השלוש הבאות: טוטנהאם, זניט וקופנהאגן), האדומים יוכלו להעפיל לדרג השלישי.

אז מה יכולים האדומים לקבל? בדרג הראשון נמצאת כמובן אלופת אירופה אינטר, סגניתה באיירן מינכן ומועדוני פאר נוספים כמו ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל ומילאן. הגרלה פיקנטית תנחית בארץ את צ'לסי, אליה עבר במהלך הקיץ יוסי בניון, שמאז יצא לאירופה טרם פגש קבוצה ישראלית במשחק רשמי.

בדרג השני קופץ לעין מיד שמה של ריאל מדריד, כשלצידה מופיעות בין היתר ולנסיה ורומא. בדרג השלישי ניתן למצוא את טוטנהאם בהופעת בכורה במפעל, ומלבדה גם את שאלקה עם ראול, אייאקס המתקאמבקת ויריבות נוחות יותר דוגמת באזל.

מכבי חיפה הוגרלה בעונה שעברה לבית קשה במיוחד, כאשר שובצה לבית א' יחד עם באיירן מינכן, יובנטוס ובורדו וסיימה ללא נקודות או שער זכות. בהפועל תל אביב כמובן יעדיפו לקבל הגרלה נוחה יותר מבחינה מקצועית, אך עלולים גם להיקלע לתוך בית הכולל את אינטר, ריאל מדריד ושאלקה, לדוגמה. בית מסובך ועמוס בפיקנטריות, כשמוריניו יפגוש את אינטר אותה הוליך לטרבל וראול יחזור לסנטיאגו ברנבאו אותו עזב אחרי 16 שנים.

הגרלה נוחה עבור האדומים, שתאפשר לאסוף נקודות ואולי לחלום על מעבר לשלב הנוקאאוט, תכלול את ליון מהדרג הראשון, שחטאר מהדרג השני ובאזל מהדרג השלישי. חובבי הכדורגל הנייטרליים, לעומת זאת, ישמחו לראות את ארסנל קופצת לביקור ראשון או את מילאן סוגרת את החוב אחרי ששיחקה מול הפועל תל אביב בקפריסין באותו מסע קסום של האדומים בגביע אופ"א. גם טוטנהאם ואייאקס, להן בסיס אוהדים רחב בישראל, תתקבלנה בברכה.

חשוב לציין, נותרו עוד חמישה משחקים כדי להשלים סופית את התמונה. להלן דירוג 32 הקבוצות לקראת ההגרלה, כפי שמסתמן כרגע:

דרג א': אינטר, ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, ארסנל, באיירן מינכן, ליון, מילאן.

דרג ב': ורדר ברמן, ריאל מדריד, רומא, שחטאר דונייצק, בנפיקה, ולנסיה, מארסיי, זניט סנט פטרסבורג*.

דרג ג': פנאתינייקוס, טוטנהאם*, גלאזגו ריינג'רס, אייאקס*, שאלקה, פ.צ. באזל, בראגה, פ.צ. קופנהאגן*.

דרג ד': ספרטק מוסקבה, הפועל תל אביב, פרטיזן בלגרד, טוונטה, רובין קאזאן, קלוז', בורסאספור, ז'ילינה*.

* - עדיין צריכות לעבור את שלב הפלייאוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully