וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם בליגת האלופות

התרנגולים גברו 0:4 על יאנג בויז בזכות שלושער של פיטר קראוץ'. אייאקס הדיחה את דינמו קייב, אוקזר הפתיעה את זניט

חמשת הכרטיסים האחרונים לשלב הבתים של ליגת האלופות חולקו הערב (רביעי) ובתוך מהלך העניינים נקבע שהפועל תל אביב תשובץ בקבוצת הדירוג הרביעית בהגרלה שתתקיים מחר (19:00 יורוספורט).

מי שעשתה הערב היסטוריה הייתה טוטנהאם, שעלתה לראשונה בתולדותיה לליגת האלופות במתכונתה הנוכחית אחרי שעברה את יאנג בויז ברן. אייאקס חזרה לבמה המרכזית אחרי שחלפה על פני דינמו קייב ואוקזר עברה את זניט סנט פטרסבורג. בקרב כל סקנדינבי התגברה פ.צ קופנהאגן על רוזנבורג, בעוד במאבק שכנות אחר, ניצחה ז'ילינה את ספרטה פראג.

טוטנהאם - יאנג בויז 0:4 (3:6 בסיכום המשחקים)

אחרי שאמש סביליה וסמפדוריה הודחו והותירו את ספרד ואיטליה עם שלוש נציגות בלבד בליגת האלופות השנה, התעקשה טוטנהאם להפוך את הפרמיירליג האנגלית לליגה היחידה עם ארבע נציגות, והיא הפכה את הפיגור מהמשחק הראשון לניצחון.

התרנגולים פתחו בסערה וכבר אחרי חמש דקות נגח פיטר קראוץ' מקרוב את ה-0:1, ובדקה ה-32 השתלט ג'רמיין דפו על הכדור בידו ובעט מתוך הרחבה כדור חזק ברגל שמאל, שפגע בקורה וחדר לרשת.

יאנג בויז הייתה זקוקה כעת לשני שערים כדי לעלות, אבל גם השערים הבאים, שוב מראשו של קראוץ' (61) ואחר כך מפנדל מוצלח שלו (80), נחתו ברשת של מרקו וולפי. שלושער לחלוץ התמיר וניצחון יפה ומרשים של התרנגולים.

אייאקס - דינמו קייב 1:2 (2:3 בסיכום המשחקים)

אייאקס נמצאת בעיצומן של שנים לא קלות, אבל אחרי שהצליחה לשמור על מרטין יול בקבוצה במהלך הקיץ, הצליחה הערב גם לעלות לליגת האלופות בפעם הראשונה אחרי ארבע שנים ואולי היא מחזירה לעצמה קצת מהכוח והיוקרה שאבדו לה.

השער הראשון הגיע בדקה ה-43, כשיאן ורטונגן ירה כדור חופשי חזק שנבלם עוד לפני שהגיע לשער, אבל לואיס סוארז השתלט, חלף על פני השוער מקסים קובאל, ושלח את הכדור פנימה, ברגל שמאל ומזווית לא קלה.

האוקראינים יצאו קדימה במטרה למצוא שער שוויון שיכפה הארכה, מה שדילל את החלק האחורי שלהם והביא להזדמנויות דווקא של ההולנדים, שאחרי כמה החמצות, עלו ל-0:2 המיוחל והמבטיח, כשמהלך קבוצתי מצוין הסתיים בבעיטה מקרוב של מוניר אל חמדאווי. אנדריי שבצ'נקו צימק בפנדל אחרי שריקה מפוקפקת בדקה ה-84, אבל אייאקס השלימה את העבודה.

אוקזר - זניט סט. פטרסבורג 0:2 (1:2 בסיכום המשחקים)

אוקזר, קבוצה צנועה גם במונחים צרפתיים, נעדרה מליגת האלופות במשך שמונה שנים, אבל דווקא נגד יריבה עשירה ומאמן פנטסטי כלוצ'יאנו ספאלטי, רשמה ניצחון יוקרתי והשתתפות שלישית במפעל היוקרתי. סדריק הנגבאר כבש ראשון בנגיחה אדירה אחרי כדור קרן של בנואה פדרטי בדקה התשיעית ואירניוש יילן הכפיל בדקה ה-53. הרחקות של השוער ויאצ'סלב מאלפייב בדקה ה-65 ותומאס הובוקן הצ'כי בדקה ה-80, סתמו את הגולל על סיכויי הקבוצה הרוסית. תוצאה מפתיעה בסיכום שני המשחקים וכישלון עצום של זניט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פ.צ. קופנהאגן - רוזנבורג 0:1 (2:2 בסיכום, קופנהאגן עולה בזכות שערי חוץ)

רוזנבורג החמיצה והחמיצה במשחק הראשון, אפשרה לקבוצה הדנית לכבוש שער חוץ, והערב שילמה על כך ביוקר. הבלם האיסלנדי סולבי אוטסון נגח פנימה בדקה ה-33 אחרי הוצאת חוץ ארוכה והשער הזה החזיק מעמד עד הסיום. קופנהאגן הייתה יכולה להגדיל את היתרון, אבל הפעם הגיע תורם של שחקניה להחמיץ. למזלם, בניגוד לרוזנבורג, הם לא ספגו והשלימו עלייה לשלב הבתים על חשבון השכנה הסקנדינבית.

ז'ילינה - ספרטה פראג 0:1 (0:3 בסיכום המשחקים)

אחרי שהפתיעה עם ניצחון חוץ יוקרתי בבירת צ'כיה במשחק הראשון, השלימה ז'ילינה את הסנסציה ועלתה לראשונה בתולדותיה לשלב הבתים של ליגת האלופות. מוחמדו סיסאיי, הגמבי בן ה-21, אקס קבוצת הנוער של צ'לסי שכבש את השער הראשון במשחק הראשון, המשיך לככב גם הפעם עם שער נפלא במספרת בדקה ה-18. ספרטה עוד קיבלה הזדמנות להציל מעט מכבודה עם פנדל בדקה ה-54, אבל השוער מרטין דוברבקה בלם את הפנדל של יירי קלדרובסקי והמשיך לשמור על רשת נקייה, בדרך ל-180 דקות מהגדולות בהיסטוריה של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully