וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "היתה לי התחלה מצוינת"

קשר נבחרת ישראל התייחס להתאקלמותו בסלטיק: "האוהדים אדירים, השחקנים פשוט נהדרים איתי". כריס איגלס על הכוונת

בירם כיאל לא יכול היה לייחל לפתיחה טובה יותר בסלטיק. קשר נבחרת ישראל ערך הופעת בכורה בשורות קבוצת הפאר הסקוטית במשחק הליגה האירופית מול אוטרכט, כאשר ביום ראשון הוא זכה לסטנדינג אוביישן לאחר הופעה מוצלחת נוספת, הפעם מול סיינט מירן בליגה. "קבלת הפנים שקיבלתי מהקהל כשיצאתי היתה מדהימה. האוהדים האלה אדירים, והם מאוד עוזרים", אמר היום (שלישי) כיאל לתקשורת המקומית בסקוטלנד.

"זו היתה התחלה פשוט מצוינת עבורי. המשחק מול אוטרכט היה חלום, וזה מול סיינט מירן היה טוב גם כן". אם כך, נדמה כאילו כיאל משתלב היטב בביתו החדש. "השחקנים פשוט נהדרים איתי. הקפטן, סקוט בראון, מאוד עוזר - הוא אומר לי מה לעשות כל כר הדשא ומדבר איתי כל הזמן. אני מתרגל לגלאזגו, מצאתי דירה ואיכנס אליה בקרוב", אמר הישראלי.

בינתיים, דיווחים בממלכה טוענת שסלטיק מעוניינת לעבות את הקישור שלה עם קשר נוסף, ומדובר בכריס איגלס. האנגלי בן ה-24, שהצטיין בעונה שעברה בברנלי אך ירד איתה ליגה, היה מועמד בולט להצטרף דווקא לריינג'רס בקיץ החולף, אך עסקתו נפלה כאשר הקשר דרש כ-12 אלף ליש"ט בשבוע. מי שכן השלים את העברתו לקבוצתו הוא השוער פרייז'ר פורסטר בן ה-22, שצפוי לשמש כשוער שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully