וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: באנינג בספק לפ.ס.ז'

24.8.2010 / 21:33

הקמרוני נטש את האימון בשל כאבים ברגלו, גם זיו לא חש בטוב. הרכב התקפי תורגל לקראת המשחק. פערים בעסקת אלברמן

ראשי מכבי תל אביב, שעסוקים בהכנות לקראת משחק הגומלין נגד פריס סן ז'רמן במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופאית ביום חמישי בבלומפילד, עובדים במקביל גם בנושא השינויים בסגל הקבוצה בעקבות פציעתו הקשה של ברק יצחקי, שקרע את הרצועה הצולבת בברכו וצפוי להיעדרות של כשמונה חודשים לפחות.

בשלב זה מבהירים בקבוצה שאף חלוץ ישראלי לא נמצא כרגע על הפרק וכל השמות שהוזכרו אינם רלוונטיים. האופציה שנראית הגיונית יותר היא שחרורו של אחד מהקשרים הזרים על מנת לפנות מקום לחלוץ זר, אולם גם מהלך כזה מסובך מאוד מבחינת עלויות כספיות וגם מההיבט של קליטת זר חדש לקבוצה שרצה יחד כבר חודשיים.

בתוך כך נמשכים המאמצים לצרף את גל אלברמן, קשרה של בורוסיה מנשנגלדבאך, אולם לגביו מבהירים במכבי כי הפערים הכספיים בין הצדדים עדיין גדולים מאוד ונכון לעכשיו הם רחוקים מלסכם. "כרגע אין שום שינוי מבחינתנו, אם יהיו שינויים בתנאים הכלכליים אז יהיה על מה לדבר, כרגע זה לא נראה ככה", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט.

לאלברמן חוזה לשנתיים נוספות במנשנגלדבאך, בגובה של 550 אלף יורו לעונה. כבר מסוף השנה שעברה החלו ראשי מכבי במגעים עם הקבוצה הגרמנית לגבי צירופו של אלברמן לשורות הצהובים. מועד ההעברות באירופה מסתיים בסוף חודש והגרמנים מעוניינים לשחרר את הקשר הישראלי, שהביע את רצונו לשחק בקרית שלום, אולם לא הסכים להגמיש את דרישותיו הכספיות.

ההצעה של הצהובים עומדת נכון לעכשיו על סכום שנע סביב 300 אלף יורו לעונה, וראשי המועדון מנהלים כעת משא ומתן עם ראשי הקבוצה הגרמנית כדי שייקחו על עצמם חלק גדול יותר ממשכורתו של אלברמן, אולם עד כה הם נתקלו בסירוב. הבעלים מיטש גולדהאר כבר אישר עקרונית את צירופו של אלברמן, אולם לא במחירים שעומדים כעת על הפרק. עד כה הסכימו הגרמנים לקחת על עצמם סכום של כ-120 אלף יורו, כך שהפערים עומדים כעת על כ-120-100 אלף יורו נוספים.

גם במקרה שהצדדים יגיעו להבנות כספיות, מותנית החתמתו של אלברמן בסדרת בדיקות מקיפות אותן הוא צפוי לעבור בארץ וזאת בכדי לבדוק את מצב כשירותו לאחר שתי הפציעות הקשות שעבר בברך ובקרסול. אלברמן חזר לאימונים מלאים במדי הקבוצה הגרמנית אולם במכבי לא מתכוונים לקחת סיכונים והוא יוחתם רק אם יתברר כי הוא כשיר לחלוטין.

הקבוצה ערכה היום (שלישי) אימון נוסף לקראת המשחק נגד פ.ס.ז' ביום חמישי, ממנו ייעדרו הבלם ניבאלדו וברק יצחקי הפצועים וכן רוני גפני המוצהב. על פי ההרכב שתורגל הערב נראה כי הצוות המקצועי מתכנן שלושה שינויים בהרכב, כאשר שרן ייני, מאור בוזגלו ורוברטו קולאוטי יתפסו את מקומם של הנעדרים ושל אלברט באנינג, שנטש את האימון בגלל כאבים ברגלו, אם כי הוא צפוי לרדת לספסל בכל מקרה משיקולים מקצועיים. מחר תיעשה הערכת מצב לגבי מצבו.

מי שערך אימון מלא ומגביר לאחרונה את קצב האימונים הוא גיז'רמו ישראלביץ', שצפוי לחזור תוך שבועיים-שלושה לכשירות מלאה. במקביל לאימון נערך בקרית שלום משחק דרבי של נערים א' בו ניצחה מכבי את הפועל 2:3, לעיניהם הבוחנות של הבעלים מיטש גולדהאר ונציגו ג'ק אנג'לידיס.

במסגרת מדיניותה של מכבי תל אביב להשביח שחקני נוער ולהרחיב את בסיס הפעילות לאזורים שמחוץ לאזור גוש דן, הגיע המועדון לסיכום עם מועדון ספורט כדורגל נשר בראשות איל ברקוביץ'. במסגרת ההסכם, קיבלה מכבי תל אביב זכות ראשונים לבחירה של שחקנים צעירים ממועדון ספורט כדורגל נשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully