וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברס: "רונדו הוא השחקן החכם ביותר שאימנתי"

מאמן בוסטון החמיא לרכז שלו, שנמצא עם נבחרת ארה"ב: "איי-קיו הכדורסל שלו מדהים". קוואמי בראון חבר לג'ורדן בשארלוט

עלייתו המטאורית של רייג'ון רונדו סידרה לו מקום בנבחרת ארצות הברית הנוכחית, כאשר הרכז הנהדר צפוי לשרוד את הניפוי האחרון ולטוס עם נבחרתו לטורקיה. הבוקר (שלישי) החמיא מאמן בוסטון, דוק ריברס, לרכז הצעיר שלו: "הוא ילד עקשן. כשאתה משחק עם קווין גארנט, פול פירס וריי אלן כדאי שתהיה עקשן. הוא השחקן הכי חכם שאימנתי, איי-קיו הכדורסל שלו פשוט מדהים".

באשר להשתלבותו של הרכש המרכזי שלו הקיץ, שאקיל אוניל, אמר ריברס: "בכל פעם שהוא יעלה לפרקט כולם ינסו לשחק נגדנו פיק & רול, ואף מאמן עדיין לא הצליח להבין איך להתמודד איתו במובן הזה". ריברס נשאל לגבי הצד ההתקפי, שם בוסטון אמורה לנסות ולרוץ יותר העונה, ואמר: "ננסה לרוץ ולהשיג סלים קלים, ואז נחכה ששאקיל יגיע".

לבסוף, נדמה כאילו גם ריברס מתקשה לשכוח את ההפסד במשחק השביעי ללייקרס בגמר ה-NBA אשתקד. "הם עדיין לא ניצחו את החמישיה הראשונה שלנו - אם זו החמישיה שלנו מול החמישיה של הלייקרס, יש לנו טבעת. נחזור חזקים והפעם פרקינס יהיה שם, אם יהיה משחק שביעי נוסף".

קוואמי וג'ורדן שוב ביחד

"הוא פשוט רצה את האתגר שבלשחק שוב עבור מייקל ג'ורדן ועבור מאמן כמו לארי בראון", הסביר הבוקר מארק ברטלסטיין, סוכנו של קוואמי בראון, את ההחלטה של הסנטר להצטרף לשארלוט בובקטס, ולחבור שוב לבעלים שבחר בו ראשון בדראפט 2001. תשע שנים עברו מאז, תשע שנים בהן לא ממש הצליח קוואמי לבסס את מעמדו גבוה ראוי ב-NBA.

בעונה שעברה העמיד הפורוורד-סנטר ממוצעים של 3.3 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק עבור דטרויט, במדיה שיחק בשנתיים האחרונות. "השנים האחרונות היו קשות עבורו", אמר ברטלסטיין, "הוא יגיע וינסה להתחיל לפתוח פרק חדש בקריירה שלו". בראון חתם על חוזה לעונה אחת, במהלכה יקבל 1.3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully