וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "היינו חסרי מזל להפסיד בתוצאה כזו"

מאמן ליברפול התאכזב מהתבוסה לסיטי אך הבהיר: "זה בסך הכל המחזור השני". מאנצ'יני: "אנחנו מסוגלים לנצח את כולן"

אחרי פתיחת עונה מגומגמת עם 0:0 חלש מול טוטנהאם, התפוצצה מנצ'סטר סיטי אתמול (שני) עם 0:3 חלק על ליברפול, והדגימה מעט מהיכולות של הסגל הנוצץ שלה, כשקרלוס טבז חזר לעצמו עם צמד. המאמן רוברטו מאנצ'יני היה מרוצה במיוחד בסיום לאור העובדה שהבעלים של הקבוצה, שייח מאנסור, צפה בה לראשונה.

"זה היה חשוב לנו לנצח בפעם הראשונה שהוא מגיע לראות אותנו", אמר האיטלקי אחרי הניצחון. "המנטליות שלנו ניצחה את המשחק. שיחקנו רק עם קרלוס בחוד, אבל כולם ידעו להצטרף אליו, ואם נמשיך ככה אנחנו מסוגלים לנצח את כולן. אנחנו עדיין צריכים להשתפר ממשחק למשחק ולהתחבר כקבוצה".

על העדפתו להציב את ג'ו הארט בשער על פניו של שיי גיבן אמר מאנצ'יני: "זאת החלטה קשה, אבל אני מעדיף את המצב הזה כי אני צריך לבחור בין שני שחקנים מצוינים. אני מקווה ששיי יישאר כאן, כי הוא בחור טוב ושוער טוב, אבל אני אכבד את ההחלטה שלו".

מנגד ניסה רוי הודג'סון לבלום את גל הביקורות שכבר תוקפות את ליברפול המתחדשת שלו: "אנחנו בסך הכל אחרי המחזור השני. במשחק הראשון נאלצנו לשחק בעשרה שחקנים מול ארסנל והפעם פגשנו יריבה חזקה מאוד בדמותה של מנצ'סטר סיטי. מוקדם מדי להתחיל לנתח את הרמה שלנו, ואני מקווה שב-36 המשחקים הנותרים העונה נוכל לצבור קצת יותר נקודות".

"היינו קצת חסרי מזל להפסיד בתוצאה כזו", המשיך הודג'סון. "סיטי לא הגיעו לכל כך הרבה מצבים, וגם אנחנו היינו יכולים להבקיע פעם או פעמיים, אבל הם כבשו ברגעים הנכונים, וג'ו הארט רשם שתי הצלות מדהימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully