וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "צריך לשנות את ההיסטוריה שלנו אחרי ניצחונות"

24.8.2010 / 7:15

נבחרת ישראל נחתה אחרי הניצחון על לטביה, הפורוורד מבטיח שלא תהיה נפילת מתח נוספת לפני הקרב מול פינלנד בחמישי

שעות ספורות לאחר הניצחון המוחץ 56:92 בלטביה, נחתה הבוקר (שלישי) נבחרת ישראל בארץ עייפה אך מרוצה. השחקנים של אריק שיבק התעשתו מפתיחת משחק חלשה והתפוצצו על חשבון הלטבים המסכנים במטרה לשפר עד כמה שניתן את יחס הסלים, והשיגו מקדמה רצינית בדרך למקום השני בבית, שעשוי להיות במרחק נגיעה במידה ויצליחו לשחזר את התוצאה גם מול פינלנד ביום חמישי.

"ידענו שאם נחזיק אותם על תוצאה נמוכה הסיכויים שלנו לנצח גדולים", אמר המאמן אריק שיבק לאחר הנחיתה. "תוכנית המשחק שלנו עבדה טוב בעיקר בהגנה. ידענו שלטביה קבוצה מאוד התקפית, והמשחק התפתח כמו שרצינו. הם החטיאו ואנחנו רצנו למתפרצות, הם ניסו לשנות הגנות אבל אנחנו כבר נכנסנו למומנטום שהיה להם קשה לעצור".

גיא פניני, שהוביל את קלעי הנבחרת עם 14 נקודות, הוסיף: "ידענו שלא יהיה קל וראו את זה ברבע הראשון. אני שמח שהשחקנים שעלו מהספסל שינו את המומנטום ונכנסנו למשחק מצויין ברבע השני. עשינו את העבודה בלטביה ומבחינתנו זו כבר היסטוריה. עכשיו יש לנו את פינלנד על הראש, אנחנו יודעים מה ההיסטוריה שלנו אחרי ניצחונות גדולים והגיע הזמן לשנות את זה, אני מקווה שנגיע מוכנים למשחק ביום חמישי וכמובן שננצח אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully