וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:3 את ליברפול

קרלוס טבז שהצהיר לאחרונה כי נמאס לו מכדורגל, כבש צמד והוביל את מנצ'סטר סיטי לניצחון 0:3 גדול על ליברפול

קיץ לא פשוט עבר על אוהדי מנצ'סטר סיטי. אחרי הכל, כמה כבר אפשר לשמוע על הקבוצה החדשה והיוקרתית מבלי לראות אותה על הדשא? ובכן, במחזור הפתיחה איכזבה סיטי את אוהדיה עם הופעה חלשה מאוד שהסתיימה ב-0:0 עם טוטנהאם, אבל הערב (שני) היא כבר התחילה להיראות כמו הקבוצה עליה חלמו במנצ'סטר (לפחות בחלק אחד של העיר), כששחקניו של רוברטו מאנצ'יני הציגו עליונות ברורה, והשיגו ניצחון ראשונה לעונה, אחרי שגברו על ליברפול 0:3. מעבר לניצחון, חגגו בסיטי את חזרתו של קרלוס טבז, שהצהיר לאחרונה שנמאס לו מכדורגל. הקבוצה העניקה לו את סרט הקפטן, והארגנטינאי השיב הערב עם צמד שהוביל לניצחון.

המארחים ממנצ'סטר פתחו עם לחץ כבד על שערה של ליברפול ועלו ליתרון כבר בדקה ה-13. ג'יימס מילנר, שהגיע למועדון רק בשבוע שעבר, הספיק לרשום בישול ראשון על שמו, כשפרץ נהדר באגף הימני, ומצא את גארת' בארי במרכז הרחבה ששלח את הכדור אל הרשת. גלן ג'ונסון היה קרוב גם הוא אל הרשת בדקה ה-38 כששיחרר בעיטה מחוץ לרחבה, אבל הכדור חלף ליד הקורה, הלך החוצה, וסיטי ירדה ביתרון שער אל המחצית.

השליטה של המארחים נמשכה גם במחצית השניה, ובדקה ה-51 הם הכפילו את יתרונם: כדור קרן נהדר מצא את ראשו של ריצ'ארדס ברחבה, וטבז שעמד בסמוך לשער של ליברפול נגע קלות בכדור בדרך אל הרשת. ליברפול ניסתה נואשות לחזור למשחק והיתה קרובה מאוד בדקה ה-56: ג'רארד ירה כדור שמצא את הקורה, קויט לקח את הריבאונד אבל הארט הדף היטב, וגם את הבעיטה הנוספת של ג'ובאנוביץ' כדי לשמור על שער נקי. כל המאמצים של האורחים עלו בתוהו, ובדקה ה-66 קיבלה ליברפול את המכה הסופית, כששקרטל נכנס באדם ג'ונסון ברחבה והכשיל אותו. טבז הכניע בקלות את ריינה, והשלים לעצמו צמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully