וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד לא עמד עם אקדח כשחתמו על החוזה"

23.8.2010 / 23:04

שחקני הפועל חולון דחו הצעה לקצץ משכרם. האפשרות שעומדת על הפרק: פירוק או החתמת שחקנים זולים. דורסמן צפוי לעזוב

יו"ר הפועל חולון, יהודה כתב, כינס היום (שני) את שחקני הקבוצה וביקש מהם לקצץ כ-20 אחוז מהחוזה עליו חתמו לפני כחודש. כתב הסביר לשחקנים כי מאחר ואחד מהספונסרים שהבטיח לקבוצה סכום נכבד של כסף לא עמד בהבטחתו, אם לא יקצצו תיאלץ הקבוצה להודיע על פירוק, או לחילופין להחתים שחקנים זרים זולים בתוספת שחקני נוער בכסף המעט שנשאר בתקציב הקבוצה. למרות בקשתו של כתב, הודיעו שחקני הקבוצה כי אינם מעוניינים לקצץ בשכרם.

"אף אחד לא עמד עם אקדח לראשם של אנשי חולון כשחתמנו על החוזה איתם רק לפני חודש", אמר הערב אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט, "זה פשוט בדיחה עצובה מה שקורה בקבוצה הזאת. אם היו אומרים לי לפני חודש שזה המצב, לא הייתי חותם בקבוצה, ומספר שחקנים שדיברו איתם במהלך העונה והעדיפו לא לחתום בקבוצה אומרים שהם נושמים לרווחה היום. בסופו של דבר אנשים צריכים להיות אחראיים למעשים שלהם. אני לא רואה אף אדם שעובד בעבודה מסכים לקצץ ככה סתם 20 אחוז מהשכר שלו".

מסביב למועדון מעריכים כי אם לא יחול שינוי בימים הקרובים מי שיעזוב את הקבוצה הוא המאמן מיקי דורסמן. אנשי המועדון עדיין מקווים כי דורסמן ישים את הסכום שחסר על מנת להעמיד את הקבוצה כמו שצריך, ואם לא, מי שיקבל את שרביט האימון הוא עוזר המאמן דני פרנקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully