וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "הבחורים נלחמו מצוין היום"

23.8.2010 / 22:42

מאמן נבחרת ישראל אמר לאחר לטביה: "נצטרך את אותה יכולת מול הפינים". גרין: "כנראה שאנחנו יותר טובים עם הגב אל הקיר"

ספק אם מישהו מאנשי נבחרת ישראל בכדורסל היה מאמין שהמשחק שנערך הערב (שני) בריגה שבלטביה, יסתיים כבר במהלך הרבע השני. המאורע הזה משונה עוד יותר כשלוקחים בחשבון שבמשך מרבית הרבע הראשון, ישראל כלל לא היתה במשחק. אלא שהפעם, בניגוד למשחק הקודם נגד איטליה, זה נגמר בטוב, ועוד איזה טוב: ישראל הביסה את לטביה 56:92, התקדמה מאוד לכיוון הבטחת המקום השני בבית, ואף שיפרה את הפרש הסלים שלה שעשוי להיות משמעותי מאוד בהמשך הדרך.

מאמן נבחרת ישראל, אריק שיבק נשמע מרוצה מאוד בסיום, ואמר: "משחק טוב של הנבחרת שלנו הערב. ההפרש הוא משמעותי עבורנו להמשך הדרך, אבל המשחק הזה כבר מאחורינו. ביום חמישי יש עוד משחק חשוב מול פינלנד". על שחקניו הערב אמר שיבק: "אני שמח על היכולת של שחקני היום אבל נצטרך להפגין אותה יכולת בארץ ולנצח את המשחק מול הפינים. הבחורים נלחמו מצוין היום ואני גאה בהם, זה היה משחק חשוב ביותר בקמפיין וכולם הגיעו מרוכזים ומפוקסים כדי לעשות את העבודה".

שיבק המשיך והסביר את המפתחות לניצחון: "זה התחיל לא טוב מבחינת התוצאה, אבל לא מבחינת כדורסל. היה הרבה לחץ וזרקנו זריקות טובות שלא נכנסו, זה היה טבעי ונורמלי. ניצחנו משחקים שבהם היינו טובים ופחות טובים, השחקנים עדיין נותנים את הכל. מקצועית מה שעשינו בצורה נפלאה זה שהורדנו להם דרמטית את אחוזי הקליעה. היה רבע שני מצוין שלנו, עשינו עבודה נפלאה וזה עשה לנו חיים קלים במהלך כל המשחק, ואני מקווה שגם יום חמישי מול פינלנד נצא שמחים עם ניצחון ועוד שתי נקודות".

"החבר'ה נתנו מאמץ נדיר"

השחקן המצטיין של הנבחרת הערב היה לא אחר מאשר יובל נעימי, שידע עליות ומורדות במהלך הקמפיין האחרון. "באנו חדים מההתחלה", אמר נעימי. "קבוצות אחרות התקשו פה במגרש הזה. כל אחד שעלה נתן את הכל. עכשיו צריך להגיע מרוכזים מול פינלנד ולשחק ביחד כמו ששיחקנו היום. הנבחרת משופעת בשחקנים טובים ובכל משחק שחקן אחר יכול להתבלט ולהיות טוב. זה הכוח שלנו, ואנחנו שמחים על כך. המשחק נגד פינלנד יהיה המבחן, כולם יודעים שניצחון נגדם הוא קריטי וכבר התחלנו לדבר על זה. אני יכול להבטיח שנבוא מרוכזים ועם הרגליים על הקרקע כדי לעשות משחק טוב".

סנטר הנבחרת, יניב גרין, שנכנס במהלך הרבע הראשון והיה חלק חשוב בחזרה של ישראל למשחק, אמר בסיום: "כנראה שאנחנו יותר טובים עם הגב אל הקיר. זה מה שקורה לנו לאורך כל הקמפיין עד עכשיו, וגם היום, אבל אני שמח שניצחנו. החבר'ה נתנו מאמץ נדיר. ידענו מה צריך לעשות, ואחרי כמה דקות כבר התפוצצנו. היום הספסל תרם הרבה, ואני שמח שגם אני ידעתי לתרום את חלקי".

על המשך הדרך אמר הסנטר: "הכי חשוב שננצח את המשחק הבא, כי אם לא ננצח אותו לא עשינו כלום". גרין נשאל כיצד הצליחה ישראל להגדיל עוד ועוד את היתרון, והסביר: "היה חשובה לנו כל נקודה ומהלך במשחק, כדי לגמור את המשחק בהפרש כמה שיותר גדול, כדי שנהיה בטוחים לעתיד. עכשיו אנחנו צריכים להשלים את המסע הזה".

דיוויד בלות'נטאל, שקלע הערב 12 נקודות אחרי מספר משחקים חלשים, אמר: "אנחנו מאוד שמחים ומרוצים מהניצחון הזה בעיקר בגלל פער הנקודות הגדול שיכול לעזור לנו מאוחר יותר. היה לנו רבע שני מצוין אחרי שלא פתחנו את המשחק כל כך טוב, שיחקנו הגנה מצוינת והצלחנו לעצור את הלטבים בדיוק כמו שרצינו, מבלי לאפשר להם לקלוע באחוזים גבוהים. עכשיו אנחנו חוזרים לארץ מרוצים, אבל יש לנו משימה חשובה מאוד מול פינלנד ביום חמישי, אנחנו צריכים לשמור על אותו ריכוז ולנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully