וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות אירופה: סרביה ניצחה 68:70 את ישראל

נבחרת הנשים ספגה הפסד ראשון בקמפיין, שמנע ממנה עלייה עוד הערב. הבנות של אלי רבי יהיו חייבות לשמור על הבית

לשמור על 100 אחוזי הצלחה זה קשה יסכימו כולם. עם רצף של שלושה משחקי חוץ זה קשה כפליים והיום (שני) נבחרת הנשים של ישראל ספגה הפסד ראשון בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה, פולין 2011. הבנות של אלי רבי הפסידו 70:68 לסרביה לאחר משחק צמוד במיוחד, וסגרו מסע משחקי חוץ מוצלח בסך הכל, שכלל פרט להפסד הערב שני ניצחונות. כעת תצטרך ישראל להשיג לפחות ניצחון בית אחד כדי להגיע לאליפות אירופה בפעם השלישית ברציפות.

המשחק נפתח, בניגוד לקודם, בצורה מאוד שקולה, כששי דורון מובילה את ישראל עם נקודות כבר ברבע הראשון, שנסגר ב-17:17. ברבע השני התעוררה הכוכבת הגדולה של הנבחר, לירון כהן, שקלעה שלוש שלשות רצופות והוליכה את ישראל לרבע נוסף שהסתיים בשוויון, הפעם, 39:39. המחצית השנייה הייתה כבר פחות טובה בשביל ישראל, שנקלעה לפיגור בפתיחה, אך הצליחה לחזור ולסיים את הרבע השלישי ביתרון 51:53. הרבע האחרון גם היה מותח, כשישראל הצליחה לחזור כבר מפיגור של שבע נקודות, אך לא הצליחה למחוק את הפיגור לחלוטין ובסיום היא רשמה הפסד ראשון בקמפיין.

מהלך המשחק

ישראל פתחה את המשחק, כששוב יש רק שחקנית אחת מעל כולן: שי דורון. הגארדית החדשה של אליצור רמלה פתחה את המשחק עם 8מ-10 הנקודות הראשונות של הנבחרת והוליכה את ישראל ל-8:10. המשחק המשיך להיות צמוד, כשדורון המשיכה להוביל את ישראל עם 12 נקודות והסתייעה בשלשה של לירון כהן ונקודות של אברזון, שסגרו את הרבע הראשון בשוויון 17:17.

פתיחת הרבע השני הייתה שייכת לחלוטין ללירון כהן, שהפציצה שלוש שלשות רצופות ושמרה את ישראל בפיגור מינימלי של 27:26. הרבע המשיך להיות של כהן, שסיימה אותו עם 13 נקודות, דורי הוסיפה שלשה רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה ואיזנה ל-39:39.

המחצית השנייה נפתחה פחות טוב מבחינת ישראל וסרביה כבר ברחה ל-39:45. רבי לא נשאר אדיש ולקח פסק זמן שהחזיר את הבנות בכחול למשחק, והן חזרו ליתרון 47:50 בזכות הגנה הרבה יותר אגרסיבית ויכולת מצוינת של כהן ודורון. הסרביות לא ויתרו והצליחו לעלות ליתרון, אלא שעוד שלשה של כהן עם הירידה לרבע קבעו 51:53 לישראל.

הרבע הרביעי, כמו כל שלושת קודמיו, היה מאוד צמוד עד שסרביה הובילה כבר 63:70. ישראל הצליחה לצמק ל-68:70 כש-17 שניות נותרו על השעון והכדור הלך לסרביה מהצד. הענקית הסרבית, מקסימוביץ', עשתה צעדים וישראל זכתה בכדור האחרון שהלך באופן טבעי לכהן. אלא שהמנהיגה של הנבחרת לא הצליחה לייצר מצב קליעה והכדור יצא לחוץ לטובת ישראל עם שתי שניות לסיום. כדור החוץ הגיע לסואץ-קרני שממצב קשה לא פגעה בכלום. ישראל הפסידה 70:68.

בלטו בישראל: לירון כהן, 19 נקודות, שי דורון 18, קטיה אברמזון 13, לני סלווין 8, מירב דורי 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully