וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר: "ייקח לכם הרבה יותר מכמה הפסדים להיפטר ממני"

23.8.2010 / 18:37

בעלי מכבי ת"א לא נבהל מההפסד: "ראיתי את האש בעיניים של השחקנים". יצחקי: "זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לכדורגלן"

נמרוד סונדרס

צילום ועריכה: נועם אשל

במכבי תל אביב עדיין לא התאוששו מהמכה הכפולה והכואבת שספגו אמש (ראשון): ראשית עם ההפסד למכבי חיפה בפתיחת הליגה, אבל חמורה מכך כמובן היא הפציעה של אחד מהשחקנים שיועדו להיות המרכזיים העונה במועדון: ברק יצחקי. החלוץ קרע את הרצועה ולא יוכל לשחק בחודשים הקרובים, מכה קשה לצהובים. עוד לפני האימון אחר הצהריים, אסף הבעלים מיטש גולדהאר את כל שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי וראשי המועדון לשיחה על הדשא, עודד אותם לקראת ההמשך ושיתף אותם בחוויותיו מהמשחק.

גולדהאר: "צריך חמש-שבע שנים כדי לבנות ארגון טוב"

לאחר מכן אמר גולדהאר לאנשי התקשורת שנכחו באימון: "כולכם ראיתם את האש בעיניים של השחקנים אתמול. חבל מאוד שיצחקי נפצע, אבל אני קודם כל מרגיש שחבל מאוד בשביל ברק. הוא שחקן כדורגל נהדר וחלק חשוב מהקבוצה. אבל אנחנו נתגבר, הוא רק שחקן אחד מתוך קבוצה מאוד גדולה. אני מצפה שאחרים ייקחו אחריות ויתעלו על עצמם עכשיו. אנחנו מצפים לראות את חלק מהשחקנים צומחים ונכנסים פנימה לנעליים של ברק".

על שני המשחקים בהם ראה את הקבוצה, הוסיף הקנדי: "זה תהליך מאוד ארוך לפתח קבוצה של שחקנים. אנחנו רק מתחילים לעבוד ביחד ולהיכנס לקצב. כולם באותו קצב של התחלה וייקח זמן, אבל אני חייב להגיד שראיתי אתמול כמה דברים שעודדו אותי. הייתי מאוד מרוצה ממה שראיתי ב-25 הדקות הראשונות. ראיתי שיש פה קבוצה שנראה ממנה יותר ויותר בהמשך". על הפגישה עם יעקב שחר, אמר גולדהאר: "יש לי רק כבוד כלפי מר שחר. לגבי זה שהוא ראוי לכבוד, אין בכלל ספק. אני חושב שהוא מנהל לא רק מועדון, אלא ארגון גדול והוא עושה את זה במשך הרבה זמן. הבעתי את הערכתי כלפיו".

גולדהאר אמר שהוא לא מתכוון לעזוב מהר את מכבי תל אביב: "אני אדם של תהליכים ארוכים ואיטיים. ייקח לכם הרבה יותר מכמה הפסדים כדי להיפטר ממני. אני איש עסקים ויש לי מוניטין ארוכים. זה העסק היחיד שאני מכיר. כך התנהלתי, בשבילי זו רק נקודת הפתיחה. לא נקודת סיום ואני רואה את זה כאתגר מאוד מרגש בשבילי, לכן קניתי את המועדון הזה. בשבילי זו הזדמנות מצוינת לעבוד במשהו מסעיר ומאתגר בביזנס שבו אני משקיע. אני מתכנן להמשיך בזה לעתיד הרחוק ובשבילי זוהי ריצת מרתון, אולי אפילו טריאתלון. אנחנו רק התחלנו במירוץ. אני בטוח שנראה כאן אחד את השני ונתראה במשך זמן רב".

אחת הסיבות לזה שהרחבנו את הסגל בצורה כזאת זה כי ידענו שפציעות הן חלק מהעניין. לא רוצים שזה יקרה, אבל זה קורה ותמיד קשה וכואב לראות שחקן שיורד פצוע ונגרע מהסגל. זה חלק מהמציאות של הכדורגל. לשם כך יש לנו סגל עמוק. אנחנו קבוצת כדורגל. כנמו שאתם העיתונאים תמשיכו מחר לחפש סיפור חדש ולא תסיימו כאן, כך גם אנחנו כקבוצה תמיד נביט אל המחר ונישאר עם עיניים פקוחות לאפשרויות עתידיות".

על עתידו במכבי תל אביב אמר גולדהאר: "בשבילי זו תכנית לטווח ארוך. חמש שנים, שבע שנים - זה הזמן שצריך כדי לבנות ארגון ראוי וטוב, כך שאלו לוחות הזמנים שלי. אני אוהב את התהליך, אנחנו צריכים לשפר את הבסיס הקיים ולכן נערכו הרבה שינויים בקיץ הזה. כרגע הבסיס שונה והותאם, ומכאן אנו רוצים להתקדם. מכאן אנו מתחילים במסע".

יצחקי עצמו הגיע היום לאימון הקבוצה, וקיבל חיזוקים רבים מהשחקנים כמו גם מהצוות המקצועי. "אני לאט לאט מתחיל לעכל את מה שקרה", אמר השחקן בזמן שחבריו התאמנו על הדשא, "אבל אין מה לעשות, זה חלק מהכדורגל. אני מודע לזה שזה חלק מהמקצוע ויש גם פציעות. אני מקווה לחזור כמה שיותר מהר כדי לעזור לקבוצה כי חשוב לי להיות איתם בכל רגע. זה מאוד מצער אותי שלא אהיה בתקופה הקרובה". יצחקי סיפר על הרגעים הראשונים שלאחר הפציעה: "ב-30 השניות הראשונות רציתי לחזור ולשחק אבל מרגע שרופא הקבוצה בדק אותי על המגרש, הוא אמר שאני לא יכול. הוא ישר אמר שזה קרע ברצועה הצולבת ובסופו של דבר אחרי ה-MRI התברר שאכן הוא צדק, ויש גם קרע קטן במיניסקוס".

כשנשאל האם סיים למעשה את העונה, אמר החלוץ: "העונה שלי לא נגמרה, אני אעבוד קשה, וגם לפני האימון עכשיו, כולם דיברו על זה, גם מיטש והצוות, כולם אמרו שיתמכו בי וייתנו לי את כל הכלים לחזור כמה שיותר מהר. אין ספק שזה לא קל וזה תסריט רע, אין מה לעשות אבל זה חלק מהכדורגל. זה אחד הדברים הכי גרועים שיכולים לקרות לשחקן כדורגל, אבל אני אצטרך להתמודד עם הדברים גם מבחינה מנטלית. יש בקבוצה שחקנים מספיק טובים והיא לא נבנתה על שחקן אחד. יש סגל מספיק טוב כדי שהוא ירוץ קדימה גם כשאני פצוע".

השחקן אף הודה לאלו שחיזקו אותו בתקופה הקשה: "קיבלתי המון טלפונים והודעות מכל הקבוצות בארץ וגם משחקנים שמשחקים בחו"ל, וזה מחזק. אני רוצה להגיד מכאן לכולם תודה". השחקן נשאל מה יעשה עכשיו שהוא לא יכול לשחק, ואמר: "אני אתמוך בחברים שלי במה שאוכל, ואהיה האוהד הכי גדול שיש לקבוצה הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully