וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנד: "רציתי להשאר פה אחרי העונה שעברה"

23.8.2010 / 14:40

הקבוצה הצעירה של אפי בירנבוים פתחה את אימוניה, והקלע המצוין מרוצה עם השארותו לעונה נוספת. ליעד פורמן חתם

מכבי ראשון לציון פתחה היום (שני) את אימוניה לקראת עונת 2010/11 באולם בתיכון "אבני החושן" בעיר בשל עבודות בפרקט באולם "בית מכבי". רק שניים מזרי הקבוצה, דניס קלמנטה וריימר מורגן, התאמנו, ואילו ארון מגי שעדיין לא ערך את הבדיקות הרפואיות, ודארל טאקר שינחת מחר בארץ, לא התאמנו. מי שעוד לא התאמן הוא המתאזרח ג'ייסון תומאס, שכמו מגי עדיין לא ערך את הבדיקות הרפואיות. מי שהצטרף לקבוצה בימים האחרונים על מנת להשלים את הסגל הוא שחקן הפנים ליעד פורמן שהגיע מקרית אתא.

הקבוצה של אפי בירנבוים מאופיינת העונה על ידי שחקנים צעירים רבים, כשביניהם ניתן למצוא את שחקני נבחרת העתודה איגור נסטרנקו, טל קרפלס וטמיר אריאלי, והגארד אייל שולמן שהגיע מיקנעם/מגידו, לצידם של יהוא אורלנד וניצן חנוכי שהגיע הקיץ מעפולה.

"להתחיל עונה זה תמיד כיף, אנחנו עושים דבר שאנחנו נהנים ממנו. מאוד כיף להתחיל את העונה אחרי פגרה ארוכה. רציתי להשאר פה אחרי העונה שעברה, ואני שמח שזה יצא לפועל", אמר בסיום האימון יהוא אורלנד, "מתרגשים ומתחילים לעבוד. אני לא מתייחס לגיל של השחקנים, יש לי חברים בכל הקבוצות בכל הגילאים, אנחנו צריכים להתחבר כקבוצה, בלי קשר לגיל. כל אחד יתרום את מה שהוא צריך ויודע ואז יהיה כיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully