וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומבוארה: "ההפסד לבורדו - אכזבה עצומה"

פ.ס.ז' ספגה הפסד ראשון העונה והמאמן, שיפגוש את מכבי ת"א השבוע, הוסיף: "היכולת הייתה טובה, רק התוצאה מאכזבת"

שער של מיקאל סיאני בדקה ה-94 הנחיל אמש (ראשון) לפריס סן ז'רמן הפסד ראשון העונה בכל המסגרות, 2:1 לבורדו. אחרי ניצחון ותיקו בליגה, ועוד ניצחון על מכבי תל אביב בפלייאוף העלייה לליגה האירופית, בקבוצה מבירת צרפת למדו אכזבה ראשונה העונה.

"זו אכזבה עצומה", סיפר מאמן פ.ס.ז', אנטואן קומבוארה אחרי המשחק, בו נקלעה קבוצתו לפיגור בדקה ה-67, השוותה כעבור תשע דקות, אך לבסוף נכנעה. "היו לנו הזדמנויות והיינו צריכים לרדת למחצית עם יתרון", הוסיף קומבוארה, "במחצית השנייה הייתה לנו הזדמנות להשוות ועשינו את זה, אבל לפעמים צריך לדעת להתפשר על תיקו ולא לנסות לכבוש את השני, כי אז אתה מסתכן בספיגה".

המאמן נשאל על המשך העונה של הקבוצה והשיב: "בתחילת העונה אמרתי שנצטרך לחכות חמישה מחזורים ושלאחר מכן נדע לאן פנינו מועדות. ההפסד לבורדו הוא אכזבה גדולה מבחינת התוצאה, אבל אחרי איך ששיחקנו, רק התוצאה מאכזבת".

בתוך כך, שחקן הקבוצה, סטפן ססניון, עדיין ממתין להצעה שעשויה להגיע עבורו בשמונת הימים שנותרו על סגירת חלון ההעברות. הקשר המצטיין, שקיבל מנוחה במשחק הקודם של קבוצתו נגד מכבי תל אביב, מועמד למספר קבוצות בפרמיירליג האנגלית ואמר: "היום אני שחקן פ.ס.ז', וכמו תמיד אני אתן עבורה הכל, אבל מי יודע מה יהיה מחר. מעבר שלי לקבוצה אחרת הוא אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully