וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "יהיה מעניין בארה"ב, כולם בכושר טוב"

אחרי הזכייה בסינסינטי רוג'ר פדרר מצפה ליו.אס אופן: "הרביעייה שוב פייבוריטית". נשים: הגשם בקנדה מאיים לעשות היסטוריה

רוג'ר פדרר אומנם לא יוכל להתגאות בתצוגות טניס יותר מדי במופלאות בסינסינטי, אך מבחינתו הדבר הכי חשוב הוא שובו למסלול הניצחונות. השוויצרי זכה אמש (ראשון) בטורניר סינסינטי אחרי ניצחון בגמר על מרדי פיש, והניף גביע ראשון אחרי שבעה חודשים ללא זכייה בטורניר. פדרר אומנם נהנה מהגרלה קלה ומפרישה של שני יריבים, אבל עכשיו הוא מגיע שוב כפייבוריט לאליפות ארה"ב, טורניר בו הגיע בשש השנים האחרונות לגמר, כשבכל השנים (מלבד לשנה האחרונה, אז הפסיד לדל פוטרו) אף זכה בטורניר.

"אין ספק שהוא אוהב את ה-יו.אס אופן, המאזן שלו מופלא בטורנירים האלה", אמר פיש, "אני מרגיש שהוא שחקן אחר בטורנירי גראנד סלאם, גם בהשוואה לטורנירי מאסטרס 1000. הוא מודע לחשיבות של הגראנד סלאם. כשמדברים על הגדולים מכולם, מדברים על כמה גראנד סלאם הם לקחו".

פדרר חייך בגאווה אחרי הזכייה, אך לא מתלהב יותר מדי. "אני חושב שהרביעייה שוב מגיעה כפייבוריטית, כולנו יכולים לשחק מצוין על משטחים קשים", אמר פדרר, "מארי הוכיח את עצמו, גם דג'וקוביץ' כבר זכה בגראנד סלאם על משטח מהיר, וכמובן שרפא, שזכה באוסטרליה. אולי בארה"ב המשטח מעט מהיר יותר, כך שאולי נדאל יצטרך להיאבק קצת יותר, אבל הוא יודע איך לנצח טורנירים כאלה. חוץ מארה"ב, הוא כבר ניצח בכל שאר הגראנד סלאמים".

אין פלא שפדרר מצפה בקוצר רוח לטורניר. "יהיה מעניין בארה"ב, הרבה שחקנים בכושר טוב. מארי ניצח בטורונטו אחרי שלא זכה בטורניר הרבה זמן, כך שגם הוא בין המועמדים", טוען פדרר, שכמובן לא מצטנע ומודע לציפיות גם ממנו: "תמיד יש לי אתגרים חדשים. שיחקתי כבר נגד סמפראס וגאגסי ומויה, עברתי גם את הדור ההוא וגם את הדור החדש. ככה זה עובד, כל כמה שנים פורץ מישהו חדש. הדור הבא כבר מתדפק על הדלת".

נשים: סיבוך במונטריאול

הגשם במונטריאול ממשיך לעכב את סיום הטורניר. הטורניר למעשה אמור היה להסתיים כבר הלילה (בין ראשון לשני), אך אפילו משחקי חצי הגמר עוד לא שוחקו. המארגנים ניסו להתחיל מספר פעמים את המשחקים, והטניסאיות כבר עלו למגרש, אבל הגשם לא הפסיק, הרוחות סערו, והתנאים לא אפשרו את קיום המשחקים.

המשחק בין ווזניאקי לקוזנצובה הופסק במצב של 0:2 לדנית במערכה הראשונה, אבל חצי הגמר השני בין זבונרבה לאזרנקה אפילו לא התחיל. עכשיו המארגנים רוצים לדחוס את שני משחקי חצי הגמר וגם את הגמר עצמו ליום אחד, על אף שהועלתה האופציה שהטורניר יוכרע רק ביום שלישי. מבחינת ווזניאקי מדובר במצב מסובך, מכיוון שהיא אמורה להשתתף השבוע בטורניר ניו הייבן שנערך בקונטיקט.

אם המשחקים לא יתקיימו בסופו של דבר, ארבע השחקניות יתחלקו שווה בשווה בפרסים ובנקודות הדירוג. הפעם האחרונה שבה טורניר לא הוכרע היה לפני 10 שנים בסקוטלנד, כשדבנפורט והינגיס לא שיחקו ביניהן את הגמר בגלל גשם כבד.

דירוג: סלע במקום ה-93

בדירוג הגברים שהתפרסם הבוקר (שני) הטניסאי הישראלי דודי סלע ירד שני שלבים והוא מדורג כרגע במקום ה-93. אנדי רודיק חזר לעשירייה הראשונה, ואחרי שטיפס ארבעה שלבים הוא מדורג במקום התשיעי. חואן מרטין דל פוטרו עדיין במקום העשירי, אך צפוי להידרדר משמעותית כאלוף ארה"ב, מאחר שייעדר מלאפשינג מדו. מרדי פיש האמריקאי, שהפסיד בגמר סינסינטי, טיפס 15 שלבים למקום ה-21.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully