וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "גיגס היה צריך לבעוט את הפנדל"

אלכס פרגוסון ביכה את החטאת הפנדל של נאני ב-2:2 הדרמטי מול פולהאם. וילה המומה מהשישייה, סקילאצ'י עובר לארסנל

מנצ'סטר יונייטד איבדה אמש (ראשון) שתי נקודות יקרות, כסיימה רק ב-2:2 מול פולהאם, אחרי שספגה שער שוויון כואב בדקות הסיום. נאני היה יכול להבטיח את הניצחון לאדומים, אבל החטיא פנדל בדקה ה-87. למרות התסכול הגדול, אלכס פרגוסון לא מתלונן יותר מדי וטוען כי מדובר בחלוקת נקודות הוגנת.

"אם להיות הוגנים, אני חושב שפולהאם הייתה ראויה לנקודה בגלל שהיא שיחקה טוב מאוד במחצית השנייה", אמר פרגוסון, "המחצית הראשונה הייתה שלנו, כשהשוער שלהם ניפק כמה הצלות שמנעו מאיתנו לעלות ליתרון גדול. אבל בחצי השני הם היו טובים מאיתנו, כך שחייבים לתת להם את הקרדיט".

פרגוסון גם שיבח את פול סקולס, שכבש את השער הראשון ליונייטד: "הוא כבר עשה את זה בעבר, יש לו מאזן מדהים, והוא עשה זאת שוב".

לגבי החמצת הפדל של נאני אמר פרגוסון: "אולי גיגס היה צריך לבעוט. ההחמצה הזאת הדליקה את הקהל שלהם, והם הצליחו להשוות. כבר הייתי בטוח שניחלץ מכאן עם ניצחון".

ניוקאסל לא משתגעת

את התוצאה של המחזור סיפקה ניוקאסל, שהביסה 0:6 את אסטון וילה. אחרי שקיבלו שלישייה מיונייטד במחזור הראשון, המגפייז התאוששו יפה, כשאנדי קרול כובש שלושער.

"לא נבהלהו מההפסד במנצ'סטר, הרבה קבוצות טובות כבר הפסידו שם", יודע ג'ואי ברטון, שפתח את חגיגת השערים, "זה היה חשוב מבחינתנו לתת הצהרה, ועכשיו נקווה להמשיך את המומנטום הזה הלאה".

אסטון וילה, מנגד, נראתה שבירה מאוד, ואחרי שגברה על וסטהאם במחזור הראשון, בקבוצה מבינים שהם חייבים מאמן קבוע על הקווים, יהיה מי שיהיה. קווין מקדנולנד, מי שמופקד כרגע על התפקיד, טוען שהחמצת הפנדל של ג'ון קארו במצב של 0:0 שינתה את המשחק. "התחלנו דווקא טוב את העונה, כך שזה מאכזב להפסיד ככה, למרות שניוקאאסל היו מצוינים", אמר מקדונלנד, "אולי טעיתי עם ההרכב הצעיר שהעליתי. הפנדל שהחמצנו שינה לגמרי את המשחק".

בלקפול תישאר רגועה

איאן הולוואי מבטיח שיישאר רגוע. המאמן של בלקפול (קבוצתו של דקל קינן הישראלי), שראה את קבוצתו סופגת שישייה מארסנל בשבת, ידוע במזגו החם, ועכשיו, כשהוא נהנה מקדנציה ראשונה בליגה הבכירה, הוא טוען: "אני לא טיפוס שאוהב להפסיד, אבל אהיה חייב להישאר רגוע עבור החניכים שלי. האם אנחנו טובים מספיק כדי להצליח בליגה הזאת? אני באמת לא יודע, אבל אני אנסה להנהיג סגנון משחק מודרני, כמו שארסנל הציגה בשבת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ארסנל מצרפת את סקילאצ'י

סביליה הודיעה באופן רשמי כי היא משחררת הבלם סבסטיאן סקילאצ'י לארסנל. הצרפתי בן ה-30, שהיה חלק מהסגל של הטריקולור במונדיאל, צפוי לחתום בקבוצה הלונדונית אם יעבור את הבדיקות הרפואיות. סקילאצ'י הגיע לסביליה לפני שנתיים מליון הצרפתית תמורת 6.5 מיליון יורו. הוא כבר ביקש מהנהלת סביליה לא לקחת חלק במשחק הראשון של מוקדמות ליגת האלופות מול בראגה בגלל ההצעה מארסנל. התותחנים, כזכור, נפרדו הקיץ משחקי הגנה רבים, כמו גאלאס, קמפבל, סנדרוס וסילבסטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully