וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את הרקולס

שחקניו של מוריניו לא הרשימו במיוחד ופיגרו, אבל נהנו מצמד של בנזמה במחצית השניה. יובנטוס ניצחה את מילאן בפנדלים

בזמן שבאיטליה ובספרד התפנו לחלק תארים ראשונים בדמות הסופרקאפ, ובגרמניה כבר משחקים, ערכו הערב (שבת) מספר קבוצות את החימום האחרון שלהם לקראת העונה. ריאל מדריד ראתה את יריבתה השנואה מברצלונה דורסת את סביליה, ורצתה גם. אלא שנכון לכרגע, שחקניו של מוריניו עדיין לא נראים חדים במיוחד, ורק לאחר מאבק לא פשוט, הצליחה ריאל לגבור על הרקולס במשחק ידידות 1:3.

בפתיחת המשחק נראתה ריאל עייפה, חסרת תיאום, ולא הצליחה לסכן את שער היריבה. הרקולס ניסתה לתקוף במתפרצות, ובדקה ה-40 שלח סנדואה הותיק בעיטה לכיוון הרחבה, שחקן של הרקולס ניסה לנגוח אך במקום זאת הטעה את השוער, והכדור הלך פנימה. מוריניו נראה צועק על שחקניו, אבל לא הצליח לגרום להם להגיע למצב נוסף לפני סיום המחצית. במחצית השניה הגיע קארים בנזמה קרוב אל השער, אבל לא השתלט על הכדור וריאל פספסה צ'אנס טוב.

אלא שבנזמה קיבל הזדמנות נוספת בדקה ה-55, והפעם הוא לא החמיץ: כדור נהדר אל הרחבה שבר את מלכודת הנבדל, והצרפתי הכניע את שוער הרקולס כדי להשוות. בדקה ה-75 מצאה ריאל את שער הניצחון שלה כשפדרו שלח כדור נהדר אל די מריה שעבר את שוער היריבה, וגלגל בקלות פנימה. משם והלאה זה כבר הלך בקלות, כשריאל יצאה למתפרצות והפעם הרקולס נראתה חסרת כוח. 10 דקות לסיום קיבל בנזמה כדור נוסף, פרץ אל הרחבה ללא הפרעה וירה את השלישי. 8 דקות לסיום נותרה ריאל ב-10 שחקנים, אחרי שפדרו בעט בשחקן יריב וראה את האדום.

גם האיטלקיות שלא שיחקו בסופרקאפ חיממו מנועים. במשחק המסקרן מכולם בין יובנטוס למילאן לא נרשם אף שער, כשהשתיים סיימו ב-0:0 מאכזב, ובסופו של דבר היתה ידה של יובה על העליונה, כשניצחה 4:5 בפנדלים. לאציו גברה על דפורטיבו לה קורוניה 0:3, בעוד קטאניה הפסידה 3:1 לאתלטיק בילבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully