וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע: מבחן חלוצים

אצל הלוזונים זוכרים את יכולות הכיבוש של טל בן חיים נגד הקבוצה מהדרום, קלינגר בונה על אסולין (שני, 20:00, ספורט2)

מכבי פתח תקוה – הפועל באר שבע. עמי שומן
מכבי פתח תקוה – הפועל באר שבע/עמי שומן

טריוויה

מכבי פתח תקוה:

אם פרדי דוד מאמין בהמשכיות, כדאי לו להמר על החלוץ טל בן חיים. בפתיחת העונה שעברה הוא רשם צמד בניצחון 0:3 על אותה הפועל באר שבע (במחזור הרביעי). במחזור האחרון, במשחק שייקבע מי תקבל את המענק על המקום השמיני, הוא רשם עוד צמד ופתח תקוה ניצחה גם אז בהפרש של שלושה שערים, 1:4. אם זה אומר הרבה? אולי, לפחות מתוך ההנחה שהוא כבש שלושה צמדים בכל העונה שעברה כולה. אוהב את באר שבע, כבר אמרנו?

הפועל באר שבע:

אם ניר קלינגר מאמין בהמשכיות, כדאי לו להמר על החלוץ ליאור אסולין. בפתיחת העונה שעברה הוא רשם צמד בניצחון 1:2 על הפועל רעננה. נחשו מה? זה גם היה הצמד היחיד שלו בכל העונה כולה. אגב, במשחק הרשמי הראשון בעונה שעברה התמודדו שתי הקבוצות. זה קרה במסגרת גביע הטוטו ונגמר ב-2:4 גדול לפתח תקוה, שבליגה לא ראתה את באר שבע ממטר. נראה מה יקרה הפעם.

מפתחות וטקטיקה

מכבי פתח תקוה:

פרדי דוד החליט לא לקחת סיכונים מיותרים – את בלם הרכש ג'ו ביזארה (לא בכושר משחק) הוא יושיב ביציע, את עומר דמארי (פצוע) על הספסל. הקשר סבסטיאן סנסוני תורגל להפתעת השחקנים בהרכב למרות שרק החלים מהכאבים באוזנו. מחר הוא ישחק עם מסיכה. האימון המסכם נערך בשבע בערב על מנת להקל על עומס החום ועל פניו עושה רושם שלמאמן הייתה רק התלבטות אחת בהרכב, מי ישחק לצדם של סנסוני ואופיר חיים בקישור. המאמן בחר לתרגל את דני פרדה ומרואן קבהא. נבוישה מרינקוביץ' ורועי בקל יפתחו על הספסל.

הפועל באר שבע:

ההפתעה של קלינגר מהאימון המסכם הייתה הכללתו של צחי מכלוף בהרכב הפותח. מדובר בשחקן נוער שקלינגר כנראה מנבא לו עתיד גדול בקישור של הפועל באר שבע. המאמן תרגל מערך של 4:5:1, כשליאור אסולין יהיה השחקן הבודד בחוד ההתקפה. ברנרדו ואשקונסלוס שלא התאמן בימים האחרונים לא ייכלל כנראה בסגל למשחק ולמרות הפציעה הזאת גם אברהים בסיט יישב על הספסל. ההתלבטות היחידה של המאמן היא בנוגע לעמדת הקשר האחורי – משה אסולין או אייל שן יפתחו בהרכב.

יעמוד למבחן

מכבי פתח תקוה:

טל בן חיים. כבר שלוש שנים מדברים על החלוץ הזה כדבר הבא בליגת העל, כתחליף לעומר גולן, כמי שיוצא בעוד שנתיים לאירופה. אבל בעונה החולפת עומר דמארי עקף אותו בסיבוב ובמשפחת בן חיים לא מוכנים לשמוע על פחות מעונה גדולה שתסלול את דרכו לקבוצה גדולה באמת. בן חיים, שכבש תשעה שערים בעונה חולפת (לדמארי יש עשרה) מתכוון להוכיח העונה שהוא החלוץ הבכיר בפתח תקוה. לפרדי דוד לא אכפת איך השערים יתחלקו, העיקר שיחד עם דובב גבאי ורוביל סרסור הקבוצה הזאת תנצל את פוטנציאל ההבקעה שלה.

הפועל באר שבע:

ליאור אסולין. בעונה שעברה היה נדמה שחלוץ הפועל באר שבע חוזר לפרוח. אבל אז הפציעה הגיעה, מאזן השערים היה נמוך מהממוצע והצל שוב כיסה את אסולין, שהעונה יצטרך להוכיח מחדש מדוע הוא נחשב לחלוץ שדופק כרטיס כל עונה. אם אסולין יהיה מרוכז העונה בכדורגל, רק בכדורגל, קלינגר ירוויח חלוץ משופר שיכול להפיק לא הרבה יותר מאברהים בסיט, בטח בשיטה הקיימת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: איבן מאנצה; אורי אוזן, מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, אלירן דנין; יוסי אופיר, מרואן קבהא, סבסטיאן סנסוני, דני פרדה; טל בן חיים, דובב גבאי.

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אבי יחיאל, ויליאם סוארז, עודד גביש, אופיר דודזאדה; משה אסולין (אייל שן), ריקרדו פרננדש, מאור מליקסון, דוד רביבו, צחי מכלוף; ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully