וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר הראה מאיפה משתין הדג

השוויצרי עצר את הדהירה של מארדי פיש וגבר עליו 7:6, 6:7, 4:6 בגמר טורניר המאסטרס בסינסינטי. עכשיו הוא מוכן לניו-יורק

עד כמה שזה נשמע מוזר, רוג'ר פדרר זכה הערב (ראשון) בתואר ראשון אחרי עשרה טורנירים שבהם התחרה בסבב המקצועני. בעיתוי המתאים ביותר, פדרר גבר על מארדי פיש האמריקאי 7:6, 6:7, 4:6 בגמר טורניר המאסטרס בסינסינטי (על סך פרסים של 2.43 מיליון דולר). בנוסף לצ'ק של 443,500 דולר, פדרר נהנה בעיקר מזריקת בטחון אדירה לקראת הטורינר הבא שלו, אליפות ארצות הברית הפתוחה שתצא לדרך בעוד שמונה ימים. פדרר בן ה-29 ינסה לזכות שם בתואר הגרנד סלאם ה-17 שלו, וההישג על המשטחים הקשים של סינסינטי הופך אותו בעיני רבים למועמד מוביל לזכייה.

התואר של פדרר היה השני שלו השנה, הרביעי שלו בסינסינטי מאז שזכה שם לראשונה ב-2005 וה-63 בקריירה, שבה הוא השתתף ב-90 משחקי גמר. תחילת המשחק הייתה מדאיגה יותר עבור פדרר, שהגיע למצב של שובר שוויון והפסיד בו 7:5, בדרך לפיגור 1:0 במערכות. גם במערכה השניה פיש הצליח לשמור על ההגשות שלו, והשניים הגיעו פעם נוספת למצב של שובר שוויון. הפעם פדרר הפגין שליטה מוחלטת, והיה בלתי ניתן לעצירה בדרך לניצחון 1:7. במערכה השלישית נמשכה המגמה שבה השחקנים שלטו במשחקוני ההגשה שלהם, אלא שפדרר הפגין את הווינריות שכל כך אפיינה אותו בעבר הלא רחוק, והצליח לשבור במצב של 4:4 כדי לנצח במשחק.

בסופו של דבר פדרר חגג את ניצחונו השישי בקריירה של מארדי פיש, אחד השחקנים הלוהטים בסבב בקיץ הנוכחי. צריך לזכור שבניגוד ליריבו בטורניר הוא נהנה משבוע קליל יחסית, שבו הוא נהנה מפרישתם של שניים מיריביו בסיבובים המוקדמים. מצד שני הוא הפגין יכולת נהדרת בשלושת הסיבובים האחרונים של הטורניר הזה, ונראה מוכן בהחלט לקראת ההסתערות על תואר הגרנד סלאם ה-17 שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully