וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין: "אנחנו תלויים רק בעצמנו"

23.8.2010 / 12:01

נבחרת ישראל התאמנה בלטביה לקראת המשחק ביום שני (20:30, ערוץ 1). טל בורשטיין לא מתכוון לעשות חישובים

אחרי ההפסד הכואב לאיטליה בשבוע שעבר, תמשיך הערב (שני, 20:30, שידור ישיר בערוץ 1) נבחרת ישראל בכדורסל את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה כשתתארח בריגה אצל נבחרת לטביה. ניצחון של נבחרת ישראל, בתוספת ניצחון ביום חמישי על פינלנד יבטיח לה לפחות את המקום השני בבית. הפסד לעומת זאת, עשוי בסיטואציה מסוימת לסבך את ישראל במאבק עם איטליה על המקום השלישי בבית. הנבחרת נחתה אתמול (ראשון) בריגה, וערכה הערב את האימון המסכם.

הוים יערוך הצוות המקצועי לשחקנים תדרוך וידאו אחרון, והמאמן אריק שיבק סיפר: "הבוקר אנו ממשיכים בהכנות הטקטיות לקראת המשחק הערב, משחק שהפך להיות אחד המשחקים החשובים ביותר בקמפיין הנוכחי. באימון הבוקר תרגלנו שוב מספר תרגילים ואפשרויות. כפי שכבר אמרתי בימים האחרונים, המשחק הערב הוא משחק מאד משמעותי לגבינו ואסור לנו לשכוח כי המשחק הערב הינו משחק מול נבחרת שניצחה את איטליה והקשתה את חייה של נבחרת מונטנגרו. השחקנים דרוכים ומבינים היטב את חשיבות המשחק. כל מילה מיותרת ואני מקווה שנחזור מכאן עם שתי הנקודות שיעזרו לנו להמשך הדרך".


הקפטן טל בורשטיין הוסיף: "אנחנו תלויים רק בעצמנו. אנחנו באים למשחק מחר כשאנחנו יודעים כי ניצחון הוא מאד קריטי כדי שנוכל לעלות לאליפות אירופה. במהלך כל הקמפיין עד היום, נמצאת הנבחרת באווירה מאד טובה, אנחנו מגיעים מאוד מפוקסים ויודעים את חשיבות המשחק, יש לנו נבחרת מאוד מוכשרת ומאוד מגובשת. לצערי לעיתים אנחנו מאבדים את הריכוז בהגנה וזה בא לידי ביטוי בפינלנד. אם נבוא למשחקים שנותרו כפי שבאנו למשחקים אותם ניצחנו עד היום, אני מאמין שנשיג את המטרה. אנחנו צריכים להתעסק רק בעצמנו ולא לעשות חישובים מה עושות או תעשנה הנבחרות האחרות".

נבחרת לטביה הפסידה לפני כשבועיים בישראל 110:88, ובעקבות ההפסד שלה לאיטליה ביום שישי האחרון, איבדה את הסיכוי לסיים במקום השני שעשוי להוביל להעפלה אוטומטית לאליפות אירופה. הלטבים מגיעים לקמפיין המוקדמות עם סגל חסר בעקבות ניפויים שביצע המאמן איינרס בגאצקיס, פציעות של שחקני מפתח והרחקות על ידי האיגוד הלטבי ופיב"א בעקבות עבירות משמעת. עם זאת באולמה הביתי הפסידה לטביה רק לנבחרת מונטנגרו, וגברה על פינלנד ואיטליה. במשחק הרשמי היחיד שערכה ישראל בלטביה היא הפסידה באוגוסט 2004 בתוצאה 80:57.

"אנחנו נבחרת צעירה מאוד, והטורניר הזה הוא ההזדמנות שלנו לצבור ניסיון ברמות כאלה", אמר המאמן בגאצקיס לקראת המשחק, "אין לנו שמות גדולים בנבחרת כמו למשל שיש לאיטלקים. ביקשתי מהשחקנים שלי לקראת המשחק לשחק אגרסיבי מאוד ולשמור על הביתיות". מי שככל הנראה לא ישחק בלטביה רינאלדס סירסינס שלא החלים מהפציעה בעקבו, אך לעומת זאת רונדאלס פריימניס שסבל מפציעה באצבע יתלבש למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully