וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורובאסקט: איטליה עדיין בתמונה. בקושי

האיטלקים ניצחו בשיניים בפינלנד 83:85 ושמרו על סיכוי תאורטי להקדים את ישראל בבית 1 של מוקדמות יורובאסקט 2011

שלב המוקדמות של אליפות אריופה בכדורסל מתקרב לקראת סיום, ומלבד מאבקה של נבחרת ישראל בלטביה הערב (שני), נאבקו עוד שלל נבחרות על הכרטיס לליטא, או לחלופין, על מקומן בדרג א'. עיניהם של נציגי ישראל היו בעיקר על המשחק בין פינלנד לאיטליה, כשבנבחרת קיוו שהפינים יצליחו להפתיע כמו שעשו נגדה. ובכן, הם היו קרובים, אבל האיטלקים ניצחו בסופו של דבר 83:85 ושמרו על סיכוי תאורטי לסיים במקום השני בבית שבו משחקת גם ישראל.

בבית ב' הביסה מקדוניה את בריטניה 56:75, כאשר התוצאה הזאת יכולה להשפיע לרעה על סיכוייה של נבחרת ישראל להיות המדורגת השניה בעלת המאזן הטוב ביותר ולהעפיל אוטומטית לליטא 2011. בבית ג' ניצחה פולין את בולגריה 71:75, כאשר התוצאה הזאת דווקא משרתת את הנבחרת הישראלית. במשחק נוסף גברה בלגיה על פורטוגל 63:68 והפכה לנבחרת הראשונה שהבטיחה את עלייתה ליורובאסקט בליטא.

בית א'

פינלנד - איטליה 85:83

פינלנד, שכבר איבדה סיכוי לעלות לאליפות אירופה, המשיכה להוכיח שהיא נבחרת מסוכנת מאוד באולמה הביתי, הפעם מול האיטלקים שהגיעו במומנטום אחרי ניצחונות מול לטביה וישראל. המחצית הראשונה הייתה בשליטה איטלקית מוחלטת, ואנדראה ברניאני הוביל את האזורי ליתרון מבטיח של 30:48 בהפסקה. את הרבע השלישי פתחו המארחים בקצב מטורף, והצליחו לצמק ל-58:54, כאשר האיטלקים קצת חזרו לעצמם בסיומו של הרבע וסיימו אותו ביתרון של שש נקודות. הם הצליחו לשמור על היתרון הזה גם בחצי הראשון של הרבע המכריע, אלא שטימו ראניקו שכיכב לאורך כל המחצית השניה עשה את זה גם במאני טיים, ושתי שלשות שלו הובילו את הפינים לריצת 2:7 ולמהפך מדהים כשנותרו שלוש דקות לסיום. בשניות שנותרו היתרון נע מצד לצד, כאשר סאסו סאלין קלע שלשה והעלה את הפינים ל-80:81, אבל מרקו בלינלי ענה לו והחזיר את האיטלקים ליתרון כשנותרו 42 שניות לסיום. בהתקפה הבאה של הפינים ראניקו איבד כדור, ובלינלי נשלח לקו העונשין כדי לקבוע 81:84, 16 שניות לסיום. מכאן הפינים כבר לא הצליחו לחזור, וזה נגמר ב-83:85 לאיטליה, ששמרה על סיכוי לסיים במקום השני על חשבונה של ישראל.

אנדראה ברניאני הוביל את האיטלקים עם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, מרקו בלינלי הוסיף 23 נקודות ו-7 ריבאונדים. טימו ראניקו הוביל את הפינים עם 22 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

בית ב'

מקדוניה - בריטניה 56:75

מקדוניה אמנם הפסידה בבריטניה ומעדה מול הונגריה, אבל היא עדיין בונה על המקום הראשון בבית, שיעלה אותה אוטומטית ליורובאסקט. כדי לעשות את זה, היא תצטרך לקוות להפסד נוסף של הבריטים, בשני המשחקים שנותרו להם. לואל דנג ופופס מנסה-בונסו המשיכו לייצר נקודות, אבל ההגנה המקדונית עצרה את שאר חברי הנבחרת הבריטית. המקדונים סגרו עניין למעשה כבר בסיומה של המחצית הראשונה בה הובילו 27:43, ולא הרפו מהדוושה ברבע השלישי. הבריטים נראו כאילו ויתרו על המשחק בשלב מוקדם מאוד, כדי להתפנות ולחשוב איך לא למעוד בשני המשחקים שנותרו להם נגד בוסניה ואוקראינה.

בו מקאלב הוביל את קלעי מקדוניה עם 20 נקודות, פרדראג סמארזיסקי הוסיף 12 ו-7 ריבאונדים. פופס מנסה-בונסו סיים עם 17 נקודות ו-13 ריבואנדים לבריטניה, לואל דנג הוסיף 14 נקודות ו-9 ריבאונדים.


בוסניה - הונגריה 64:73

הבוסנים הגיעו למשחק הזה במטרה לנצח ביותר מ-4 נקודות, והם עשו את זה בגדול. אחרי הכל, שתי הנבחרות נאבקות נגד המקום האחרון והירידה לדרג ב', וכרגע נראה כי ההונגרים בדרך לשם. קנאן באיירמוביץ' הוביל את קלעי בוסניה עם 19 נקודות, הנרי דומרקאנט ורטקו וארדה הוסיפו 15 כל אחד. מרטון פודור קלע 14 נקודות להונגריה, אדם האנגה הוסיף 11.

בית ג'

פולין - בולגריה 71:75

התוצאה הזאת משרתת את האינטרסים הישראלים, שכן פולין פגעה במאזן של הבולגרים, וסיכוייה לסיים בעצמה במקום השני לא גבוהים במיוחד, כי היא תצטרך לנצח בהמשך את המוליכה בלגיה. הפולין הובילו לאורך כל המשחק, כאשר מאצ'יי לאמפה ומרסין גורטאט הובילו אותם ליתרון 30:38 בהפסקה. הרבע השלישי נמשך במגמה טובה והסתיים ב-47:53 לפולנים, אבל כוכב הנבחרת הבולגרית, פיליפ וידנוב, החזיר אותה לחיים ברבע האחרון וצימק למינוס 2, כשנותרו 4 דקות לסיום. המתח לא פסק וצ'בדאר קוסטוב הבולגרי צימק ל-72:71 כשנותרו 36 שניות לסיום, אבל תומאס קלאטי הפולני קלע שלשה 13 שניות לסיום וסגר עניין בדרך לניצחון 71:75.

מרסין גורטאט הוביל את הנבחרת הפולנית עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים, מאצ'יי לאמפה הוסיף 15. פיליפ וידנוב הוביל את הנבחרת הבולגרית עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים.


בלגיה - פורטוגל 63:68

המארחים לא יכלו לבקש הזדמנות יותר טובה מזו כדי להבטיח את העלייה לאליפות אירופה בשקט - משחק ביתי מול הקבוצה החלשה בבית. אבל צריך לזכור שפורטוגל נאבקת נגד הירידה לדרג ב', ואחרי הרבע הראשון שבו הבלגים עלו ליתרון, דווקא האורחים היו הנחושים יותר, וצימקו את הפער כדי לחזור למשחק צמוד ומותח. רק 4 דקות לסיום הצליחו הפורטוגלים לבצע מהפך אחרי סל של קנייטה אוואנס שקבע 60:61, אלא שאקורד הסיום היה שייך לסאם ואן רוסום ומרקוס וונדל פייסון, שקבעו ניצחון 63:38 לבלגים והבטיחו את מקומם ביורובאסקט 2011.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully