וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון לכיאל, ארבייטמן החמיץ פנדל

קשר סלטיק שיחק 71 דקות ב-0:4 על סנט מירן. 68 לחלוץ ב-1:3 של גנט על שרלרואה, טיבי לא שותף. ברדה נפצע, גנק מושלמת

סלטיק שמרה הערב (ראשון) על מאזן מושלם של שני ניצחונות ליגה משני משחקים. סגנית האלופה לא התקשתה להביס 0:3 את סנט מירן לעיני הקהל הביתי בסלטיק פארק. אחרי הופעת הבכורה המצוינת של בירם כיאל במשחק הליגה האירופית מול אוטרכט בחמישי, הקשר הישראלי שמר על מקומו בהרכב וזכה ל-71 דקות של משחק, היה מעורב באחד השערים וגם ספג כרטיס צהוב.

כבר בדקה החמישית העלה ג'ו לדלי את סלטיק ליתרון לאחר בישול של גאורגיוס סמראס היווני. בדקה ה-23 הפציץ כיאל למשקוף ובהמשך ההתקפה, הכדור הגיע למארק אנוטאן פורטונה שהגביה למרכז ושון מאלוני המשיך לרשת. ג'יימס פורסט כבש את השלישי בדקה ה-69 וקי סונג יונג הדרום קוריאני, שהחליף את כיאל, השלים תשע דקות לסיום.

* עוד בסקוטלנד, אינברנס רשמה ניצחון חוץ מרשים 0:4 על דנדי יונייטד. גיל בלומנשטיין, שנפצע בשבוע שעבר, לא נכלל בסגל למשחק בגלל הפציעה.

* ברוסיה, ביברס נאתכו הפצוע לא נכלל בסגל למשחק בו ניצחה רובין קאזאן 0:2 את סאטורן.

ניצחון לגנט, ארבייטמן החמיץ פנדל

שלומי ארבייטמן פתח הערב (ראשון) לראשונה בהרכב גנט, שגברה בחוץ 1:3 על שרלרואה. החלוץ הישראלי יכול היה לסיים ערב מושלם עם שער, אבל החטיא מהנקודה הלבנה בדקה ה-64, ארבע דקות לפני שהוחלף. מנגד, איתן טיבי ישב 90 דקות על הספסל של המארחת. גנט עלתה זמנית למקום החמישי עם תשע נקודות. שרלרואה במקום ה-14 עם שתיים בלבד.

הרנן לוסאדה העלה את שרלרואה ליתרון בדקה ה-14, אך גנט הפכה עוד לפני ההפסקה משערים של יאיא סומאהורו בדקה ה-32 וסטין דה סמט לפני ההפסקה. בדקה ה-64 הגיעה ההזדמנות של ארבייטמן, אבל החלוץ בעט חלש מהנקודה הלבנה והשוער עצר ללא קושי. אקורד הסיום היה שייך ליאסין אל רנאסי שחתם את ניצחון גנט בדקה ה-86.

גם אליניב ברדה סבל מיום חסר מזל. החלוץ הישראלי נפצע ברגלו והוחלף אחרי 15 דקות של משחק בניצחון הגדול של גנק 1:4 בחוץ על יופן. גנק נהנתה משער עצמי של איברהימה קמארה (14), צמד של הבלם טורבן ז'ונלה (33, 51) ואחד של ז'לה ווסן הנהדר (62). מרקו אוברדוביץ' רק צימק (66). גנק שומרת על הפסגה עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות והפרש שערים מדהים של 2:15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully