וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן גברה על דורטמונד 0:2

מיכאל באלאק חזר לבונדסליגה לראשונה מאז 2006, וראה את בארנטה ורנאטו מבקיעים לקבוצתו. מיינץ - שטוטגארט 0:2

משחקי יום שישי ושבת הדרמטיים הוציאו לדרך את הבונדסליגה מודל 2010/2011, כאשר הערב (ראשון) הושלם המחזור הראשון בגרמניה. במשחק הראשון של הערב גברה מיינץ על שטוטגארט 0:2, והראתה שהעונה המפתיעה שלה אשתקד לא באה בטעות. כזכור, שטוטגארט היתה הקבוצה החמה ביותר של החצי השני של עונת 2009/2010, אבל הערב מתברר שאותו מומנטום חזק נעלם במהלך המפגרה.

שחקניו של כריסטיאן גרוס נראו מעט עייפים, כאשר הגיעו שלושה ימים בלבד אחרי משחק הליגה האירופית מול סלובן ברטיסלבה, בעוד המאמן הגרמני החליט לבצע מספר שינויים כדי לשמור על קבוצתו רעננה. הפתיחה של האורחים אכן היתה לא רעה, אלא שהחמצת פנדל של קקאו בדקה ה-19 סימלה יותר מכל את המחצית הראשונה של שטוטגארט הערב. המארחים הצנועים ניצלו זאת כדי למצוא את הרשת לראשונה בדקה ה-26, כאשר כדור עומק מצוין של לואיס הולטבי סידר לסמי אלאגוי, שהצטרף במהלך הקיץ, את ה-0:1. המארחת סגרה עניין שתי דקות בתוך המחצית השניה, כאשר מורטן ראסמוסן, שהגיע למיינץ בהשאלה מסלטיק לפני יומיים בלבד, הגיע ראשון להגבהה של בו סבסנון כדי לקבוע 0:2, במהלך כל-סקנדינבי.

במשחק המרכזי של הערב גברה לברקוזן 0:2 על דורטמונד, מספר ימים אחרי ששתיהן עשו חיל בליגה האירופית ולמעשה נמצאות רגל וחצי בשלב הבתים של המפעל. הסיפור הגדול במשחק היה מיכאל באלאק, שפתח לראשונה בהרכב לברקוזן, לאחר שנכנס כמחליף בליגה האירופית באמצע השבוע. הערב, כאמור, הקשר בן ה-33 כבר עלה בהרכב, ולמעשה ערך את הופעתו הראשונה בבונדסליגה מאז מאי 2006.

באלאק אמנם לא הרבה לאיים על השער, אך הוא ניהל היטב את המשחק של קבוצתו, שנראתה פשוט מצוין בפתיחת המשחק. בדקה ה-19 הלחץ של לברקוזן נשא פרי, כאשר בישול של ארטורו וידאל מצא את טראנקילו בארנטה, שבעט היטב ברגל ימין וקבע 0:1. דורטמונד לא הספיקה להתאושש, ושלוש דקות מאוחר יותר הכפיל רנאטו המצוין את התוצאה, לאחר שניצל מסירה של ארן דרדיוק. שחקניו של יורגן קלופ ניסו לחזור לעניינים במהלך המחצית השניה, אך לשווא.

עדכון ראשון: 18:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully